بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۵۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۷ عضو آن در این شهرستان خبر داد.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

رییس پلیس آگاهی البرز از وقوع یک فقره قتل در شهرستان چهارباغ و ‏دستگیری قاتل قبل از خروج از کشور توسط پلیس این استان خبر داد‎.

به گزارش بازارکار،  از پلیس البرز ، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز شنبه اظهار کرد : در پی دریافت گزارشی مبنی بر قتل فردی در یکی از نقاط شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد که فردی حین مشاجره با پدرزنش با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.
شجاعی گفت: قاتل پس از قتل پدر زن خود بلافاصله از محل حادثه متواری شد و قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشت که با هماهنگی قضایی، عامل قتل دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه قاتل در بازجویی ها به جرم قتل اعتراف کرد، افزود: این فرد جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

دستگیری عامل قتل ۲ کودک درنظرآباد

دستگیری قاتل توسط پلیس البرز/ انتشار تصاویر باند اسکمیری

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل قتل ۲ کودک درشهرستان نظرآباد خبرداد.
سردار "حمید هداوند" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح در محله روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد و قتل۲ کودک ، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های میدانی، مشخص شد تعدادی جوان با استفاده از سلاح شکاری در حال تمرین و تیراندازی به سمت سیبل هدف بوده که با عبور یکدستگاه خودرو پراید از محل ناگهان تیرها به این خودرو اصابت می کند و ۲ تن از سرنشینان که ۲کودک هفت و ۹ ساله بودند به شدت مجروح می شوند که به رغم تلاش امدادگران اورژانس به علت شدت جراحات جان باختند.
"هداوند " افزود "در این راستا متهم و عامل اصلی شناسایی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی عامل قتل این ۲ کودک را در کمتر از چهار ساعت در مخفیگاهش در روستای نجم آباد دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف شد ، افزود: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل ۲ کودک با استفاده از سلاح شکاری اعتراف و علت آن را سهوی و غیر عمد عنوان کرد.

 

باند ۱۷ نفره شرکت هرمی در کرج متلاشی شد

دستگیری قاتل توسط پلیس البرز/ انتشار تصاویر باند اسکمیری

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ‏‏۱۷ عضو آن در این شهرستان خبر داد.‏

سرهنگ "پیمان گودرزی" با بیان اینکه سرگروه‌های این شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می کردند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می کند.
وی اضافه کرد: ماموران پس از دریافت خبر رفت و آمد مشکوک در یک منزل اجاره ای و پیگیری موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌ فعالیت اعضای این باند را در شهرستان کرج شناسایی و دریک عملیات منسجم و غافلگیرانه با ورود به محل ۱۷ نفر عضو باند را دستگیر کردند.
گودرزی افزود : از محل دستگیری این افراد سه هزار دلار وجه نقد و جزوه های آموزشی و همچنین ۲۱ عدد گوشی هوشمند مرتبط با پرونده کشف و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.


دستگیری اعضای باند اسکیمری در ساوجبلاغ

دستگیری قاتل توسط پلیس البرز/ انتشار تصاویر باند اسکمیری

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری پنج عامل برداشت وجه از طریق کپی کارت های ‏بانکی به وسیله اسکیمر توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد‎.‎

سرهنگ " علی سلیمانی" اظهار کرد: در پی دریافت چند پرونده با موضوع برداشت از حساب بانکی به صورت غیرمجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ماموران پلیس فتا مشخص شد متهمان با سه دستگاه خودروی سواری پراید، پیکان وانت و آریسان در پوشش فروش اجناس و با استفاده از کپی کارت های بانکی شهروندان" اسکیمری " اقدام به تهیه کارت هدیه و خریداز فروشگاه ها می نمایند.
سلیمانی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با کار تخصصی شبانه‌روزی و بررسی دقیق مقصد وجوه کلاهبرداری شده رد عاملان این برداشت غیرمجاز را در استان آذربایجان شرقی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ بیان کرد: متهمان در بازجویی ها به اعمال مجرمانه خود در سطح شهرهای بوئین زهرا، آبیک، قزوین، گرگان، تهران، اشتهارد و شهرهای شمالی کشور " استان گیلان "به برداشت از حساب ۷۰ نفر شاکی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
این مسوول انتظامی با اشاره به کشف ۲ دستگاه اسکیمر، کارت های هدیه و خام، کارت های بانکی و مدارک شناسایی به نام سایر افراد، سلاح های سرد و تعدادی تلفن همراه از متهمان، گفت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها:

ارسال نظرات