بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۵۳۶
در حالی به انتخابات هشتم تیر ماه (چهاردهمین دوره ریاست جمهوری) نزدیک می شویم که کشورمان تحولات سیاسی و اجتماعی ویژه ای را سپری می نماید، سقوط هلیکوپتر رئیس دولت سیزدهم و همراهانش، حادثه ساده ای نبود، چه اینکه میلیون ها ایرانی با چشمان اشکبار و دل های مالامال از غم این شهیدان راه خدمت را به سوی جایگاه ابدیشان بدرقه کردند.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
انتخابات هشتم تیر ماه و نیم نگاهی به چشمه زلال غدیر

امیر علی بینام، سردبیر
در حالی به انتخابات هشتم تیر ماه نزدیک می شویم که کشورمان تحولات سیاسی و اجتماعی ویژه ای را سپری می نماید، سقوط هلیکوپتر رئیس دولت سیزدهم و همراهانش، حادثه ساده ای نبود، چه اینکه میلیون ها ایرانی با چشمان اشکبار و دل های مالامال از غم این شهیدان راه خدمت را به سوی جایگاه ابدیشان بدرقه کردند. شاید در نگاه اول تصور چنین بدرقه پرشوری نبود اما ایرانیان نشان دادند فارغ از بگو و مگو های سیاسی و اجتماعی، آنجا که پای ایران در میان است، آنچه دارند در طبق اخلاص می نهند و برای آن - که همانا ایران عزیز است- جانفشانی می کنند. از همین روست که بسیاری از کارشناسان ایرانیان را مردمانی غیرقال پیش بینی توصیف می نمایند!
از حادثه تلخ سی ام اردیبهشت زمان چندانی نگذشته است و ایرانیان باید یکبار دیگر به میدان بیایند و این بار نه برای بدرقه که برای استقبال از یک غریب آشنا، از یک خادم جدید، از یک چهره جدید و بهتر بگوییم از یک رئیس جمهور جدید که نام ایران را زنده کند و ندای ایران – ایران را یکبار در دلها طنین انداز نماید. چه خوب است این ایام، ایامی که با غدیر خم امیر المومنین علی (ع) مقارن شده است و جشن غدیر خم  در کوی و برزن برپاست، دل از تردید ها، کینه ها و تشتت ها بزدائیم و با نام مبارک علی (ع) دست به انتخاب خوب بزنیم. حماسه ای دیگر بیافرینیم و تصمیم بگیریم برای اصلاح و آبادانی ایران، که این روز ها در داخل و خارج از این مرز و بوم سخت به این تصمیم و انتخاب تک تک مان نیازمند است.
 فراموش نکنیم چشمه زلال غدیر خم بعد از قرن ها و سال ها در بستر تاریخی خود جاری است و ایران عزیزمان با همه فراز و نشیب های تاریخی پاینده است، بیائید این مرز پر گهر را از چشمه غدیر و با یک (یا علی ع) آبیاری کنیم. بیائید برای فرزندانمان درخت تازه ای بکاریم، بیائید انتخاب خوب را بیاموزیم و فارغ از احساسات و تخیلات،  با نگاهی واقع بینانه، تصمیم سازنده و سرنوشت ساز برای 85 میلیون ایرانی رقم بزنیم، چیزی که سرنوشت تک تک همه در گرو آن است.
بگذارید! بگویند ایرانیان مردمانی قابل، پیش بینی نیستند!؛ چرا نه، ایرانیان هر جا پای ایران در میان باشد قابل پیش بینی نیستند. ایران امروز با چالش های بسیاری مواجه است؛ تحریم، تهدید، تورم، مسکن، اشتغال، بیکاری دانش آموختگان، چالش های فرهنگی، مهاجرت نخبگان، مشکلات نسل Z و ... چالش های بسیاری برای کشور ایجاد کرده است اما حل بسیاری از این مشکلات در گرو انتخاب درست است، در گرو دولت؛ هیات دولت و قوه مجریه کارآمد است. تنها راه هدایت و نجات این کشتی در مسیر درست، حضور در پای صندوق های رای است، چیزی که دلسوزان این کشور در گوشمان می خوانند و قطعا گوش های شنوا آن را می شنوند و در روز جمعه هشتم تیرماه آن را با حضور خود به انجام می رسانند.

ارسال نظرات