بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۵۹۴
شرکت "اُریس اوکسین" تولید کننده بزرگ پمپ میله‌ای مکشی (SRP) در اهواز همزمان با افتتاح ۱۵ طرح تولیدی دیگر در کشور با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری امروز یکشنبه به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌برداری شد.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش بازارکار، محصولی که در این کارخانه تولید می‌شود پمپ میله‌ای مکشی از جمله محصولات پیش ساخته ثابت و قابل حمل فراز آوری و فرآورش نفت (اسکید) است.
مساحت این کارخانه پنج هزار و ۵۰۹ مترمربع است که برای ایجاد این واحد تولیدی هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و ۱۶۴ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.
معاون حقوقی وزیر صنعت، معدن و تجارت یکشنبه در آیین افتتاح این طرح بزرگ‌ تولیدی در شهرک شماره سه اهواز بیان کرد: تعداد صدور پروانه‌های بهره‌برداری استان در دولت سیزدهم ۵۹۷ فقره با سرمایه گذاری ۳۰ همت و اشتغال‌زایی ۱۸ هزار نفر است.
محمدرضا سجادیان ادامه داد: عمده محصولات تولیدی استان در حوزه نفت و گاز، سیمان، شکر و پتروشیمی است که در این بخش‌ها ۲ هزار و ۲۶۰ فقره مجوز در دولت سیزدهم صادر شد.
وی گفت: سهم‌خوزستان در صادرات کالاهای غیر نفتی سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۶ میلیارد دلار بوده که رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
صادرات هفت میلیارد دلار کالای عیرنفتی برای امسال از استان هدفگذاری شده است.

سجادیان اظهار کرد: در سه ماهه امسال ۱.۸ میلیارد دلار صادرات از استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.
معاون حقوقی وزیر صمت تصریح کرد: ۳۵۰ واحد قطعه سازی در حوزه نفت و گاز در استان فعال است.
وی با بیان اینکه واحد تولیدی امروز در اهواز با همکاری دانشگاه چمران و دانشگاه صنعتی شریف ساخته شده اظهار کرد: قطعا تولیدات این کارخانه در افزایش تولید نفت استان بسیار موثر است.

برچسب ها:

ارسال نظرات