بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۳۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت و تسویه بی‌سابقه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در نشست شورای عالی نظام پزشکی که با حضور «محمد رییس‌زاده» رییس کل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، گفت: تأمین منابع برای تسویه 230 هزار میلیارد ریالی مطالبات جامعه پزشکی، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی از سازمان تأمین‌اجتماعی اقدامی بی‌نظیر از سوی دولت مردمی سیزدهم و متأثر از پیگیری‌ها و تأکیدات مستمر رییس‌جمهور شهید و مساعدت و همراهی دولت بوده است.
وی با اشاره به تاکید رییس‌جمهور شهید، مبنی بر پرداخت مطالبات حوزه سلامت اظهارکرد: پرداخت مطالبات جامعه پزشکی، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی از سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت پرداختن به شخصیت شهید رییسی خاطرنشان کرد: نگاه شهید رییسی به حوزه سلامت، دانش داخلی و مباحث دانش بنیان ویژه بود و بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت نیز تاکید ویژه داشتند.
مرتضوی، بزرگان طب ایرانی را جزء برگزیدگان علم طب در دنیا عنوان کرد و گفت: جامعه پزشکی ایران میراث دار این طلایه داران بزرگ هستند .
 در حاشیه این نشست و به دنبال تولید محتوای حرفه ای، استودیوی سازمان نظام پزشکی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
دیوارنگاره این سازمان نیز به یاد اسطوره‌ها و تاریخ پزشکی ایران، نمایش افتخار گذشتگان و پیشرفت طب ایرانی و معرفی تمدن پزشکی ایران به نسل جوان با حضور مرتضوی افتتاح شد.

در این آیین «ایرج فاضل» رییس شورای عالی و هیات رییسه این شورا نیز حضور داشت.


برچسب ها:

ارسال نظرات