بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۳۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از شروع به کار دولت سیزدهم تا امروز، ۱۳۶ خانه فرهنگ کار در این استان راه‌اندازی شده است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، «محمد امین بابایی» اظهار کرد: توجه به مقوله فرهنگی و اجتماعی کارگران در محیط کار در کنار مسئله تولید و بهره‌وری از جمله رسالت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی افزود: اگر به موضوعات معیشت، فرهنگ، آسیب های اجتماعی و نشاط جامعه کار و تولید توجه شود، خود به خود توان و اثر نیرو بیشتر شده، بهره وری آن بالا می رود و ماموریت سازمان و شرکت بهتر محقق می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی ادامه داد:  ایجاد بستر لازم در راستای ارتقای مؤلفه‌های فرهنگ کار، خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و بهره‌وری، روحیه کار جمعی و تعاون، وجدان‌ کاری، انضباط اجتماعی، مسئولیت‌پذیری، تعهد و رعایت اخلاق دینی در محیط‌های کار و تولید استان شامل واحدهای تولیدی و صنعتی و تعاونی‌ها امری حیاتی است و لازم است خانه فرهنگ کار در واحدهای اقتصادی خراسان رضوی ایجاد شود.
بابایی تأکید کرد: به مسئله سرمایه‌گذاری در راستای ارتقاء فرهنگ به ویژه در حوزه کار به عنوان هزینه نباید نگاه کرد، به این علت که یکی از بازرترین مولفه‌ها و شاخص‌های نقش‌آفرین و اثرگذار در حوزه کسب و کار و تولید که عامل حرکت، بهره‌وری و پیشرفت نیروی انسانی، ارتقاء و بهبود وضعیت کار و اشتغال محسوب می‌شود، عامل فرهنگ است.

ارسال نظرات