بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۶۴۰
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان پیامدها و تبعات منفی غیبت مشمولان وظیفه عمومی را تشریح کرد.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

به گزارش بخبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی گفت : مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند مرتکب غیبت می شوند.
وی برخی از پیامدهای و تبعات منفی غیبت مشمولان را محرومیت از ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف ، ممنوعیت هرگونه استخدام ۳ تا ۶ ماه اضافه خدمت نسبت به مدت زمان خدمت اصلی، محرومیت از اجازه خروج از کشور و محرومیت از دریافت هرگونه وام و .... عنوان کرد.
سرهنگ پیوندی اظهار داشت: افرادی که برگ معافیت موقت پزشکی کفالت و موارد خاص دریافت کرده و پس از انقضای مدت اعتبار آن ، ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند مرتکب غیبت شده همچنین دانش آموزانی که بعد از ورود به سن مشمولیت ، فارغ التحصیل اخراج یا ترک تحصیل نموده و تا یک سال پس از فراغت از تحصیل انصراف اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند نیز مرتکب غیبت می شوند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظرات