بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۵۶
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان پیامد‌ها و تبعات منفی غیبت مشمولان وظیفه عمومی را تشریح کرد.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گویی گفت: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند مرتکب غیبت می‌شوند.

وی برخی از پیامد‌های و تبعات منفی غیبت مشمولان را محرومیت از ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، ممنوعیت هرگونه استخدام ۳ تا ۶ ماه اضافه خدمت نسبت به مدت زمان خدمت اصلی، محرومیت از اجازه خروج از کشور و محرومیت از دریافت هرگونه وام و. عنوان کرد.

سرهنگ پیوندی اظهار داشت: افرادی که برگ معافیت موقت پزشکی کفالت و موارد خاص دریافت کرده و پس از انقضای مدت اعتبار آن، ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند مرتکب غیبت شده همچنین دانش آموزانی که بعد از ورود به سن مشمولیت، فارغ التحصیل اخراج یا ترک تحصیل نموده و تا یک سال پس از فراغت از تحصیل انصراف اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند نیز مرتکب غیبت می‌شوند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظرات