بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۶۶۴
با تیم استارت‌آپی و شرکت‌های فناور خود؛
پارک علم و فناوری استان البرز با تیم استارت‌آپی و شرکت‌های فناور خود در زمینه اینترنت اشیا و ERP به صورت پاویون در سالن 40 بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی(الکامپ 1403) حضور دارد.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

به گزارش بازارکار، خشایار خوش آرای مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز در خصوص دلیل حضور در نمایشگاه الکامپ گفت: یکی از برنامه‌های مهم پارک علم و فناوری استان البرز حضور در نمایشگاه‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات است تا ظرفیت‎ها و توانمندی‌های تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‎های فناوری مستقر در پارک به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه‌های تخصصی مانند الکامپ به رشد و توسعه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ کمک می‌کند، افزود: الکامپ یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های IT  کشور است که حضور در آن قطعا برای شرکت‎های فناور بسیار سودمند خواهد بود. بر این اساس تصمیم گرفتیم با یک تیم از شرکت های فناور در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.
خوش آرای با اشاره به فقدان نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان البرز گفت: سال 96 و 97 به صورت دو سال پیاپی نمایشگاه فناوری اطلاعات در البرز برگزار شد که ادامه پیدا نکرد. این در حالیست که استان البرز بعد از تهران بهترین زیرساخت را برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری دارد.

وی اضافه کرد: تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان البرز ۴۶۶ شرکت است که در حوزه‎های مختلف فناوری مانند تجهیزات پزشکی ، فناوری اطلاعات و .... فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات