بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۶۷
معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با تأکید بر اینکه بن‌کارت نیروهای پیمانکاری صنعت نفت پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت غیرنقدی بن‌کارت خرید کالای داخلی در سطح شرکت ملی نفت ایران در ماه جاری و با احتساب سه ماه بهار ۱۴۰۳ انجام می‌شود و دیگر شرکت‌های اصلی نیز بر همین منوال اقدام خواهند کرد.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

به گزارش بازارکار، مهدی علی‌مددی گفت: همسو با رویکرد عدالت پرداخت در ارتباط با مزایای معیشتی و رفاهی به تمام نیروهای شاغل در مجموعه صنعت نفت پس از ابلاغ مزایای جانبی در سطح دولت، سرانجام در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت مقرر شد به نیروهای پیمانکاری نیز پرداخت صورت پذیرد.
وی ادامه داد: با توجه به لزوم تأمین اعتبار و رعایت بودجه و با توجه به تعداد نیروهای پیمانکاری شاغل در هریک از شرکت‌های اصلی در فعالیت‌های مستمر غیرپروژه‌ای، پرداخت غیرنقدی بن‌کارت خرید کالای داخلی در سطح شرکت ملی نفت ایران در ماه جاری با احتساب سه ماه بهار امسال انجام می‌شود و دیگر شرکت‌های اصلی نیز بر همین منوال اقدام خواهند کرد.
براساس این گزارش، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی پیش از این با تأکید بر اینکه اختصاص بن‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت موضوعی است که باید در هیئت‌مدیره چهار شرکت اصلی وزارت نفت بررسی شده و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی بار مالی و بودجه در پیمان با شرکت‌های طرف قرارداد انجام شود، گفته بود: این موضوع در مصوبه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت لحاظ شده است. به عبارت دیگر، وزارت نفت تنها دستگاه اجرایی است که اختصاص بن‌کارت را برای کارکنان پیمانکاری خود، در راستای عدالت پرداخت مزایا دیده است، بالاخره این نیروها در یک منطقه و تأسیسات و در صنعت نفت و حتی مشاغل مشابه، در کنار نیروهای رسمی مشغول خدمت هستند.

ارسال نظرات