بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۷۴
رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دادگستری ها با کمبود نیرو مواجه هستند و تعداد نیروی انسانی با حجم پرونده های وارده به محاکم متناسب نیست.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

به گزارش بازارکار، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر از کارکنان اداری دادگستری استان در بهره گیری از فناوری های نوین و سامانه های تخصصی دادگستری تاظهار کرد: استفاده از سامانه سمپ در برخی حوزه ها با رشد 40 درصدی همراه بوده است.

وی توجه به مسکن کارکنان، ساماندهی فضای اداری و افزایش نیروی قضایی را از اولویت های دادگستری گیلان برشمرد و افزود: دادگستری ها با کمبود نیرو مواجه هستند و تعداد نیروی انسانی با حجم پرونده های وارده به محاکم متناسب نیست.

صادقی نیارکی  خاطرنشان کرد: رسیدگی دقیق و عادلانه، کاهش آراء منقوض، توجه به امور زندانیان، افزایش مجازات های جایگزین حبس و ... از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار سالانه با مسئولان قضایی استان ها بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان سرقت را از اتهامات شایع در استان عنوان  کرد و گفت: بزه سرقت رشد افزایشی قابل توجهی در استان دارد و لازم است ضابطین قضایی در این زمینه به وظایف قانونی خود عمل کنند.

 

ارسال نظرات