بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۶۷۶
نشست هم اندیشی معاونان آموزش و کارآفرینی و فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم با معاونان فرهنگی و آموزش دانشگاه فرهنگیان استان به منظور افزایش تعامل دوجانبه در راستای نیل به اهداف مشترک برگزار شد.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و علی حسینی معاون فرهنگی این نهاد روز دوشنبه 4 تیرماه با حجت الاسلام مقدمی معاون فرهنگی و توکلی معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان استان در سالن جلسات این معاونت دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان استان در راستای نیل به اهداف مشترک مطرح و بررسی شد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم در این نشست به تشریح توانمندی های این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، حلقه واسطه بین جامعه و حوزه های مختلف دانشگاهی است.

یاسر شریفی افزود: جهاددانشگاهی می تواند با ارائه توانمندی و ظرفیت های موجود و تعامل با دانشگاه ها، مسائل را در چارچوب علمی و دانشگاهی ارزیابی کند.

معاونان دانشگاه فرهنگیان نیز در ادامه با توجه به تجارب فراوان جهاددانشگاهی بر ضرورت افزایش تعامل سازنده و گسترش همکاری های مشترک تاکید کردند.

همچنین تشکیل کمیته های تخصصی در بخش آموزش و فرهنگی و نیازسنجی در حوزه های مختلف از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست مشترک به شمار می رود.

 

 

 

 

ارسال نظرات