بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۶۸۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۰۰۰ معلم جدید از مهرماه ۱۴۰۳ در مدارس استان کرمان مشغول به کار می‌شوند.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

رضا رضایی امروز ششم تیرماه در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، اظهار کرد: جوان‌سازی و توانمندسازی معلمان از اولویت‌های آموزش و پرورش است که با استخدام نیروهای جدید در این زمینه گام برمی‌داریم و این موضوع در واقع نقطه اتکاء نظام تعلیم و تربیت است.
وی افزود: در زمینه استخدام باید به گونه‌ای عمل شود که هم به سود دانش آموزان و خانواده‌ها باشد و هم قبل از آن تامین اعتبار حقوق و مزایای آنان از خزانه دولت صورت گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه گفت: کلاس درس با ۴۵ دانش آموز نباید داشته باشیم، توزیع متوازن و متعادل دانش آموزان در کلاس درس باید رعایت شود، ثبت نام دانش آموزان میان پایه بر عهده مدیر مدرسه است و کلاس بندی‌ها باید سریعتر انجام شود.
رضایی با بیان اینکه هیچ دانش آموزی اول مهر نباید بدون کتاب بماند، گفت: مدیران مدارس موظف هستند موضوع ثبت نام کتاب دانش آموزان را مدیریت کنند، ثبت نام اتباع خارجی داخل استان فقط بر اساس کد یکتا صورت می‌گیرد.
وی اظهار کرد: جلسات پروژه مهر به صورت مرتب باید در شهرستان‌ها و مناطق برگزار شود، نظرسنجی از مردم و خانواده در خصوص روند ثبت نام بر اساس QR کد ضروری است و در ثبت نام‌ها کروکی مدارس باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بر رعایت موازین لباس دانش آموزان، رعایت حجاب و عفاف در مدارس، ترویج فرهنگ جوانی جمعیت، تصحیح اوراق امتحانات نهایی، آموزش ضمن خدمت معلمان، نظارت بر مدارس غیردولتی، پایگاه‌های اوقات فراغت، درآمد زایی هنرستان‌ها و ... تاکید کرد.

ارسال نظرات