بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۷۲۸
ایسنا/خراسان رضوی طی ۳ ماهه اول امسال ۲۵۲۶ بازدید از مراکز تحت پوشش نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان صورت گرفته و طی این بازدیدها ۹۲ هزار و ۴۹۱ کیلوگرم فراورده خام دامی ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شده است. 
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

برات الله زیدآبادی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، در گفت و گو با ایسنا با تشریح عملکرد واحد نظارت گفت: در مجموع ۱۰۵۰ واحد صنفی تحت نظارت دامپزشکی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در جریان این بازدیدها ۱۸۲ مورد غیربهداشتی از واحدهای تحت نظارت این شبکه شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: بازدیدهای نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی در راستای ارتقای کیفیت و تضمین سلامت و بهداشت غذایی در جامعه است که بدون هیچگونه مسامحه پرونده ۲۰ متخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع و یک مورد واحد صنفی هم پلمب شد.

 رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار ادامه داد: شهروندان هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز که تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تولید می‌شوند، خریداری کنند.

وی سلامت مردم را خط قرمز دامپزشکی دانست و اظهار کرد: براساس قانون با تمامی متخلفین بهداشتی که سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهد شد.

دکتر زیدآبادی با اعلام اینکه به طور مداوم از واحدهای صنفی تحت نظارت دامپزشکی این شهرستان بازدید به عمل می‌آید، گفت: از ابتدای امسال به چندین مورد تخلف برخورد شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

ارسال نظرات