بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۷۴۸
استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار:
استاندار گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی؛ انقلابی و ملی است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات منشاء قدرت، عزت و سربلندی ملت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی امروز پس از رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در منزل شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام اسلامی ما الگوی کاملی از مردم سالاری دینی و جمهوریت در عرصه بین المللی است و در این میان پشتوانه مردمی از جمله نقاط اصلی اتکای نظام است.

وی اظهار کرد: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.

عباسی در ادامه از مردم خواست در ساعات تعیین شده و تا حد امکان در اول وقت پای صندوق های اخذ برای انتخاب نامزد اصلح حضور یابند و کار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذرای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان از ساعت هشت صبح فعال شده و تا ساعات ۱۸ نسبت اخذ رای مردم اقدام می کنند، افزود: ضمن اینکه مطابق معمول احتمال تمدید این زمان هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همانند گذشته در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سربلند خواهند شد، افزود: مردم انقلابی ما که همواره در همه صحنه ها خلق حماسه کرده اند امروز هم با بصیرت و آگاهی در انتخاب رئیس جمهور اصلح با مشارکت گسترده خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار و ایران زمین می افزایند.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: باید در حفظ آرمان های شهدا بکوشیم، آنان ناظر بر اعمال ما هستند از اینرو باید با شرکت در انتخابات دین خود را ادا کنیم.

استاندار گیلان در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت رأی خود را به صندوق انداخت.

دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان استان صبح امروز (جمعه) در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت، ضمن دیدار با مادر معظم شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی رأی خود را به صندوق انداختند.

شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی اهل منطقه پیربازار رشت بودند که به ترتیب در سال های ۶۳، ۶۴ و ۶۵ در مناطق عملیاتی مریوان، اشنویه و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

ارسال نظرات