بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۷۵۱
برای خلق حماسه ای دیگر از ساعات اولیه آغاز انتخابات ریاست جمهوری کشاورزان گیلان در پرکارترین روزهای کشاورزی استان پای صندوق های رای حاضر شدند.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

رضا علی اسماعیل پور یکی از برنجکاران شهر رشت در پای صندوق اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار بازارکار اظهار کرد: کشاورزان می دانند که انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشورمان تاثیر زیادی در اقتصاد کشاورزی و بازار محصولات کشاورزی خواهد داشت و امیدوارم همچون شهید رییسی بار دیگر شاهد انتخاب بهترین فرد از بین کاندیدا باشیم.

وی افزود: افراد با شرکت در انتخابات می توانند تاثیر مهمی در سرنوشت کشور داشته باشند.

در ادامه محسن علی زاده یکی از چایکاران استان با بیان اینکه باید به فردی رای دهیم که آینده بهتری برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کند، خاطرنشان کرد: هر رای تیری به قلب دشمنان است و همه باید برای نا امید کردن توطئه‌گران به پای صندوق های رای بیاییم

وی افزود: انتخابات به معنای علاقمندی و اراده ملت در تصمیم گیری کشور است و برای ساختن ایرانی سربلند و عمل به تکلیف شرعی، خود و خانواده ام امروز به پای صندوق های رای آمدیم

در ادامه هدی عیسی پور بانوی شالیکار گیلانی با بیان اینکه هیچگاه برای شرکت در انتخابات تردید نداشتم ، خاطرنشان کرد: قلبم همواره برای کشورم می تپد و هر چقدر مشکلات وجود داشته باشد برای پیشرفت ایرانم و تعیین سرنوشت کشور عزیزمان باید در انتخابات شرکت کنیم. وی افزود: همانطور که در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان رخ داد، امیدواریم فردی که این بار رییس جمهور می شود به وضعیت بخش کشاورزی و توجه به کشاورزان توجه کافی داشته باشد.

احد فاتحی یکی دیگر از کشاورزان شهرستان رشت در این گفت و گو تصریح کرد: شرکت انتخابات را وظیفه دینی و ملی خود می دانم و حضور گسترده مردم نشان دهنده اقتدار کشورمان به جهانیان است.

وی افزود: من تلاش می کنم اگر فردی از اطرافیانم بی توجه برای شرکت در انتخابات باشد او را آگاه کنم زیرا حضور پر رنگتر موجب خواهد شد که بهترین فرد انتخاب شود .در ضمن می خواهم همه بدانند که اگر حضور ما در پای صندوق های رای مهم نبود این همه دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات وقت و هزینه صرف نمی کردند.

ارسال نظرات