بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۸۰۸
رئیس ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور
رئیس ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور از آغاز «طرح ملی توانمندسازی محلات» موسوم به «باما» از شهرستان بهارستان خبر داد.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

به گزارش بازارکار،طرح ملی «باما» با عنوان «توانمندسازی محلات» با مشارکت نهادهای چهارگانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری بانک ایران زمین با هدف تأمین خدمات در پنج حوزه شامل مسکن، اشتغال، سلامت، تغذیه و پوشاک و تحصیلات در محلات کمتر برخوردار کشور ایجاد شده است.
علی آقامحمدی در حاشیه بازدید از جشن و مهمانی کیلومتری شهر گلستان ضمن تبریک عید غدیر ولایت گفت: در طرح ستاد توانمندسازی، هفت بسته خدمتی من وجود دارد.
وی افزود: کسانی که شغل ندارند و یا کسانی که برای مهارت آموختن نیاز با آموزش دارند،به فنی و حرفه‌ای معرفی می شوند تا آموزش دیده وبرای کار به واحدهای تولیدی معرفی می شوندو یا کسانی که می خواهند اشتغالزایی کنند برای وام معرفی می شوند.
رئیس ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار کشور بیان کرد: برای دانش آموزانی که در مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم هستند کلاس کنکور رایگان برگزار و بطور رایگان به دبیرستان ماندگار البرز معرفی می‌شوند.
آقامحمدی ادامه داد:وظیفه ما در خصوص اشتغال و مسکن ساماندهی افراد بر حسب وسع و پیگیری کار آنها است.
وی خاطرنشان کرد: امروز طرح (باما) با عنوان «طرح ملی توانمندسازی محلات» با همکاری بانک ایران زمین از شهرستان بهارستان آغاز شد و شهروندان می توانند بصورت مجازی از این طرح استفاده کنند.
شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

ارسال نظرات