بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۸۴۶
سرپرست اداره‌کل صمت آذربایجان شرقی خبر داد:
سرپرست اداره‌کل صمت آذربایجان شرقی گفت: در دوران سه ساله فعالیت دولت سیزدهم، نزدیک به 3 هزار 700 مورد مجوز تاسیس و توسعه صنایع مختلف با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان صادر شد.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

صدور ۳۷۰۰ مجوز ایجاد و توسعه صنایع در آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عبدالحمید سرتیپی، سرپرست اداره‌کل صمت آذربایجان شرقی، روز یکشنبه 10 تیرماه، گفت: در دوران سه ساله فعالیت دولت سیزدهم، نزدیک به ۳۷۰۰ مورد مجوز تاسیس و توسعه صنایع مختلف با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان صادر شد.

وی با بیان اینکه ثمرات این میزان مجوز صنعتی در سال‌های آتی به ثمر خواهد نشست، اظهار کرد: این تعداد مجوز بنا به درخواست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صادر شد و پیش‌بینی می‌کنیم با اتمام آن‌ها زمینه اشتغال ۹۰ هزار نفر فراهم شود.

سرتیپی، با بیان اینکه یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدم و رئیس جمهور شهید، تعیین تکلف واحدهای صنعتی راکد بود، افزود: در سه سال گذشته ۲۲۰ واحد راکد صنعتی مستقر در داخل و خارج شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشت که این اقدام مهم اشتغال به کار ۲ هزار نفر را در پی داشت.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مطرح کرد: در همین راستا و در مدت یاد شده، بیش از ۳۰۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رسیدگی به مشکلات ۵۰۰ واحد تولیدی برگزار شد که از این تعداد بدهی مالی و بانکی معوق ۳۰۰ واحد تعیین تکلیف شد.

وی گفت: احیای ۸۰ معدن راکد استان نیز از جمله اقدامات مهم در راستای تسهیل فضای کسب‌وکار در دولت سیزده بود.

ارسال نظرات