بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۸۵۰
ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شرکت مدیریت تولید برق مشهد گفت: بیش از ۳۶۷ کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ناخالص در ۳ ماهه اول سال جاری از ۷ واحد نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

 

امیر طالبی طرقبه در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی نیروگاه در ۳ ماهه سال جاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۶۷ میلیون کیلووات ساعت انرژی در واحدهای بخاری و گازی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به افزایش راندمان ناخالص در واحدهای تولیدی این شرکت در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: در بازه زمانی ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳، راندمان ناخالص در واحدهای بخاری و گازی این نیروگاه یک درصد نسبت به ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

 طالبی طرقبه افزود: از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، ۶۱.۳۷ درصد در واحدی بخاری و ۳۸.۶۳ درصد در واحدی گازی تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد وی یادآور شد: نیروگاه مشهد با بیش از ۶۰ سال سابقه درخشان تولید برق با دارا بودن ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات، نقش مهمی در پایداری برق زائران و مجاوران حرم ثامن‌الائمه حضرت امام رضا (ع) در کلان‌شهر مشهد را بر عهده دارد.

ارسال نظرات