بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۰۲۷
مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با حضور مسئولین کشوری و استانی در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد افتتاح شد.
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاحیه مرکز رشد دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: تنها دانشگاهی که در حوزه زیست بوم در فضای بین الملل پتانسیل و فضای فعالیت دارد دانشگاه پیام نور است.
دیده بان افزود: سیاست دانشگاه برای فعال شدن در حوزه زیست بوم و فراهم آوردن فرصت‌ها برای جوانان و فارغ‌التحصیلان و حرکت دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه نسل چهارم جدی و دانشگاه در دوسال اخیر در حوزه ایجاد خانه‌های خلاق مراکز کارآفرینی و مراکز رشد به شدت فعال است.
وی گفت: دانشگاه پیام نور در حوزه زیست بوم یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها به حساب می‌آید به طوری که در دو سال اخیر مجوز ایجاد ۳۰ مرکز کارآفرینی را برای استان اخذ کردیم و همچنین از معاونت فناوری ریاست جمهوری مجوز دو خانه خلاق در تهران و تنکابن را دریافت کردیم و هفت مرکز دیگر هم در حال نهایی شدن است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور افزود: بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان از اعضای علمی خود دانشگاه و بالغ بر ۱۵۰ شرکت فناور در سطح استان مستقر هستند
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در ادامه برنامه  گفت: امیدواریم با همفکری و هم اندیشی با شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم مشکلات جامعه را کاهش دهیم.
منظم افزود: امیدواریم در ۲۳ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور خراسان رضوی شرکت‌های دانش بنیان را جهت همکاری و کارآموزی دانشجویان فعال کنیم.
وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید افزود: جهش تولید اگر بر مدار علم و دانش باشد ما نه تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه و آسیا می‌توانیم با توجه به نیروی انسانی کارآمد و نخبه و ظرفیت‌های بالقوه که د ایران هست حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال نظرات