بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۰۴۸
استاندار گیلان گفت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حتی یک رأی هم می‌تواند سرنوشت چهار سال کشور را تعیین کند.
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

 

 

به گزارش خبرنگار بازارکار، اسدالله عباسی امروز با اشاره به آنلاین بودن تمامی صندوق‌های شعب اخذ رأی در گیلان گفت: امروز از فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان بازدید به عمل آورده و تمامی صندوق‌ها در تمامی شعب اخذ رأی استان آنلاین و‌ برخط بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با  تاکید بر صیانت از آرای مردم توسط دولت شهید جمهور در کشور گفت: ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی شامل نیروی انتظامی و هیئت‌های نظارت و اجرایی امنیت و سلامت انتخابات را برعهده داشته و این قول را به مردم می‌دهم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز با همان رویه و روحیه برای مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهیم کرد.

عباسی نقش حضور مردم در انتخابات را بسیار مهم برشمرد و افزود:  در دور دوم انتخابات ریاست حتی یک رأی هم می‌تواند سرنوشت چهار سال کشور را تعیین کند لذا مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزدی اصلح در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور نقش آفرین باشند و با بصیرت از بین دو نامزد، اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: مردم ما همواره در عرصه سیاسی خوب درخشیدند و انتظار است تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز به خوبی نقش آفرینی کرده و حماسه‌ای نو خلق کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور مردم در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با مشارکت حداکثری برای گزینش اصلح نقش آفرین خواهند بود ضمن آنکه بیش و پیش از آن این حضور پرشور قوام بخش صلابت ملی و استقلال کشور است.

 

 

ارسال نظرات