بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۰۸۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به پاسداشت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، با اصلاح برخی قوانین دستو و پاگیر، به دولت جدید دکتر پزشکیان کمک می کنیم.
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش بازارکار از رکنا ، عبدالوحید فیاضی درباره علت بازگشت مردم به صحنه انتخابات و افزایش مشارکت در دور دوم، گفت: به نظر می‌رسد دوقطبی شدن فضای انتخابات یکی از عوامل مهم در بازگشت دوباره مردم پای صندوق‌های رأی بود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم در جواب به این سوال که" آیا مجلس به درخواست رییس جمهور منتخب در مناظره‌ها مبنی بر لزوم اصلاح برخی قوانین از سوی مجلس به منظور گره‌گشایی های دیپلماسی و اقتصادی،پاسخ مثبت می دهد" چنین گفت:  همه دیدیم با وجود تمام هجمه های تبلیغاتی که از سوی عناصر معاند نظام انجام مید تا مردم انتخابات را تحریم کنند، ملت پای کار آمدند. این حمایت جای تقدیر فراوان دارد به همین دلیل هم مجلس به پاسداشت مشارکت مردم، خود را موظف می داند به کمک دولت جدید بیاید و با برخی اصلاحات، موانع موجود را برطرف کند تا دولت در مسیر پیش روی، موفق باشد.

فیاضی تأکید کرد: یکی از برگ‌های برنده دکتر پزشکیان این است که ایشان در دوره‌های متوالی، متمادی و البته هم اکنون، نماینده مجلس هستند لذا در تعامل با مجلس مشکلی وجود ندارد و به عنوان یک چهره جدید در دستگاه اجرایی کشور به طور قطع مورد حمایت مجلس شورای اسلامی خواهد بود .

نماینده مردم نور و محمودآباد البته توجه رییس جمهور منتخب مردم را به یک نکته جلب کرد و گفت: ایشان الان رییس جمهور کل مردم ایارن هستند لذا هم باید به آرای به صندوق نریخته و هم به نگاه‌های مخالف ایشان که رأی خود را به سبد دکتر جلیلی ریختند، توجه کنند.

وی تصریح کرد:  یکی از پدیده‌های این دوره، اختلاف دیگاه و فکری و نظری عمیق دو کاندیدای ریاست جمهوری بود ولی آرای نزدیک به هم نیز داشتند. این میزان رأسی که نشان‌دهنده‌ی تنوع فکری خیلی معنا دارد و باید از سوی متخصصین امر، تحلیل و بررسی شود.

ارسال نظرات