ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۱۸۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: در سه سال گذشته ۹۲۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان به خودکفایی و توانمندی رسیده و پس از دریافت خدمات هدفمند و موضوعی از این نهاد خارج شدند.
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

خودکفایی ۹۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

به گزارش بازار کار ؛ حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان امروز شنبه ۱۶ تیر با اعلام این خبر افزود: کمیته امداد هرمزگان برای ۳۵۳۴ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت با اعتبار۱۷۶۷ میلیارد ریال ساخت و تحویل مددجویان شده است.

وی گفت: در حوزه تعمیرات مسکن مددجویان نیز ۴۲۱ میلیارد ریال برای تعمیر ۴۲۰۸ واحد مسکونی هزینه شده است.

باسره افزود: همچنین با اعتبار ۳۵۲ میلیارد ریال ۲۳۴۷ چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده‌های تحت حمایت نیز ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: تامین و اهداء جهیزیه به ۱۲ هزار و ۹۹۸ نوعروس و زوج‌های جوان نیازمند، تامین و اهدای ۲۱ هزار و ۹۰۳ دستگاه انواع لوازم ضروری زندگی به مددجویان، پرداخت حق بیمه اجتماعی برای حمایت از۱۰ هزار و ۴۷۴ زن سرپرست خانوار و پرداخت کمک هزینه‌های درمانی برای ۴۵ هزار بیمار نیازمند و با اعتبار ۵۰۵۵ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد هرمزگان است.

وی افزود: ساخت و راه‌اندازی نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی تجمیعی کشور با ظرفیت تولید بیش از یک مگاوات برق و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به منظور توانمندسازی ۲۰۴ خانواده تحت حمایت این نهاد دراستان هرمزگان صورت گرفته است.

باسره گفت: ۱۲۸۷ نیروگاه خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی با اعتبار ۲۱۲۷میلیارد ریال، ایجاد ۳۲ هزار و ۳۶۴ فرصت شغلی جدید با پرداخت ۲۱ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع فنی حرفه‌ای و کاربردی برای ۲۰ هزار و ۵۱۳ نفر از مددجویان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال و کاریابی در بنگاه‌های اقتصادی برای ۲۱۵۹ نفر از جویندگان کار تحت حمایت این نهاد نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد هرمزگان است.

ارسال نظرات