ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۲۰۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از انتشار دفترچه راهنمای دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

به گزارش بازارکار،  طبق گزارش روابط عمومی استانداری تهران، قدرت الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از انتشار دفترچه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی و با توجه به مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگا‌ه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به نشانی https://hrtc.ir/exam/۷۴/page منتشر شده است.

وی گفت: در این آزمون به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه تعداد ۵۰ سهمیه اختصاص داده شده که در این دفترچه در قسمت وزارت کشور درج و متقاضیان با توجه به شرایط احراز و محل خدمت می‌توانند در شغل- محل اعلام شده ثبت نام کنند.

شفیقی در خصوص تقویم آزمون استخدامی با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه به برخی از تاریخ‌های مهم اشاره و عنوان کرد: شروع ثبت‌نام ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ و پایان ثبت‌نام ۲۳ تیرماه خواهد بود، همچنین زمان دریافت کارت آزمون ۹ مردادماه و زمان برگزاری آزمون ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: در مرحله اول به میزان ۵ برابر ظرفیت برای هر شغل-محل اسامی افراد اعلام و پس از ارزیابی تکمیلی، پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات