ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۱۹
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

همایش کاربرد متاورس در ارتباطات به همت انجمن روابط عمومی ایران و موسسه تکنولوژیک کام و با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش کاربرد متاورس در ارتباطات به همت انجمن روابط عمومی ایران و موسسه تکنولوژیک آکام و با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی با سخنرانی پروفسور علی‌اکبر جلالی، دکتر عطاءالله ابطحی، دکتر حمید ضیایی پرور و استاد هادی چلویی، ۴ مردادماه برگزار می‌شود.


در این همایش، با حضور صاحب‌نظران برجسته ارتباطات و فضای مجازی، دامنه تأثیرات متاورس در این حوزه بررسی و تجزیه‌وتحلیل شده و از اولین پلتفرم متاورس ایرانی رونمایی می‌شود.


این پلتفرم، امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را دارد.


نمایشگاه متاورسی آلفانوا متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت ارایه خدمات نمایشگاهی به‌صورت سه‌بعدی، آواتاری، تعاملی، باقابلیت‌های منحصربه‌فرد ارتباطات که در هیچ‌یک از پلتفرم‌های دیگر نخواهید دید و قابل‌استفاده با تمام سخت‌افزار‌ها ازجمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارد.


افزون بر این، ارتباطات تجاری، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی غیرقابل‌انکار بین شرکت‌های بین‌المللی و ایجاد، توسعه و ارتقا فعالیت‌های جهانی در دستور کار این پلتفرم قرار دارد و همگان می‌توانند این ارتباط بین‌المللی را با یکدیگر برقرار کنند.


لازم به ذکر است، با ظهور متاورس، حوزه‌های مختلف علمی و تخصصی و کسب‌وکارها، به‌شدت از این فناوری، متأثر خواهند شد. به‌ویژه حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی از حوزه‌هایی است که با آمدن متاورس و گسترش آن، تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.


تبلیغات، برندینگ، نمایشگاه، جشنواره، رویداد‌های مختلف، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، بازاریابی و ... هرکدام نقش مؤثری از متاورس را در خود بروز خواهند داد.


علاقه‌مندان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی با آشنا شدن با فناوری متاورس و کاربرد‌های عملی آن در حوزه تخصصی خود می‌توانند به‌عنوان پیشتازان فناوری در ایران، سازمان و شرکت و مجموعه حرفه‌ای خود را به افکار عمومی، مشتریان و مخاطبان معرفی کنند.


گفتنی است، این همایش به‌صورت حضوری و هم‌زمان متاورسی در سراسر دنیا در تاریخ پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی https://evnd.co/pan ۵ D مراجعه کنند.

گفتنی است، در پایان این همایش به شرکت کنندگان گواهینامه ارائه می‌شود.

ارسال نظرات