ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۲۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: طرح ملی حمایت از زنان نوکار و کارآفرین موسوم به بانوک، به صورت آزمایشی در چند استان کشور اجرا شده و قرار است این طرح در شهرستان‌های تهران نیز اجرا شود.
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زهره جعفری افزود: سال گذشته در قالب اجرای طرح ساماندهی مشاغل و افزایش فعالیت‌های اقتصادی زنان، طرح بانوک برای حمایت از زنان نوکار و کارآفرین استان در شهرستان قدس، آزمایشی اجرایی شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: با توجه به برگزیده شدن آن در سطح استانی و کشوری قرار است این طرح در تمام شهرستان‌های استان تهران نیز اجرا شود.

زهره جعفری افزود: طرح بانوک بمنظور رفع موانع اشتغال زنان و ایجاد فرصت کارآفرینی تدوین شده است و در آن قرار نیست از زنان کارآفرین فقط حمایت مالی شود بلکه در این طرح، دنبال افزایش آگاهی و بینش اقتصادی زنان کارآفرین و اتصال آنان به مجموعه‌های سرمایه گذار و شناسایی بازارفروش مناسب برای آن‌ها خواهیم بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران ادامه داد: در طرح بانوک، زنانی که نوکار هستند و تازه یک فعالیتی را شروع کرده اند یا کار آفرینانی که سال‌هاست در عرصه‌های مختلف مشغول کار هستند، اما نیاز دارند که مهارت‌های ویژه و آموزش‌های خاصی در خصوص نحوه بستن قرارداد را ببینند، یک بسته ویژه برای این زنان کارآفرین داریم که برای افزایش مهارت هایشان در زمینه تولید و بازاریابی به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم.

برچسب ها:

ارسال نظرات