ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۴۱
پارک علم و فناوری استان قم، به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های محتوای دیجیتال انتخاب شد.
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

به گزارش بازار کار، خیراله رهسپار فرد روز سه شنبه در نشست کارگروه فناوری و نوآوری استان در سالن جلسات این سازمان، با اشاره به مرکزیت قم در عرصه تولید محتوا خصوصا محتوای ارزشی و دینی، افزود: وزارت علوم با توجه به اهداف کلان نظام در حوزه علم و فناوری و سیاست‌های سند ملی آمایش سرزمینی این مسئولیت ویژه را به پارک واگذار کرد تا خروجی آن تولید محتوای جریان‌ساز با اولویت جهان اسلام باشد.

وی با اشاره به این‌که پارک علم و فناوری به طور همزمان مسئولیت دبیرخانه ملی فناوری‌ها و نوآوری‌های علوم انسانی و اسلامی را نیز برعهده دارد افزود: تعریف این دو حوزه خاص مأموریتی برای پارک علم و فناوری قم باید به صورت مکمل یکدیگر و مبتنی‌بر ظرفیت‌های زیست بوم فناوری و نوآوری استان ارزیابی کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم؛ وظیفه اصلی و مشخص این دبیرخانه را ایجاد زنجیره تامین دارای مزیت رقابتی پایدار و توسعه فناوری‌های صنعت تولید محتوا با تمرکز بر شبکه‌سازی واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و ذی‌نفعان و ارکان زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان عنوان کرد.

رهسپار فرد تاکید کرد: این ماموریت به نوعی دروازه ورود استان به عرصه جدیدی از تولید محتوای ارزشی است بدون هم‌افزایی و همکاری فعال سایر ذی‌نفعان و حلقه‌های تشکیل دهنده این زنجیره ارزش قابل تحقق نخواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مجموعه‌های حاکمیتی و کنشگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان شاهد ارتقاء نقش و جایگاه قم در حوزه تولید محتوای دیجیتال باشیم.

ارسال نظرات