ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۲۵۵
فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: کمبود و دغدغه نیروی انسانی جدید در بیمارستان‌های این شهرستان تا شهریور ماه تا حدود زیادی مرتفع می‌شود. 
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

به گزارش بازارکار، مجتبی شجاعی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پیگیری‌های نمایندگان اسبق و فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجوز استخدام برای رفع چالش کمبود نیرو در بیمارستان‌های رازی و ایرانمهر سراوان صادر شد.
وی افزود: براساس مجوز جدید استخدامی، مقرر شد حداکثر تا یک ماه آینده، ۵۸ پرستار، ۳۱ ماما و ۲۱ نیروی شرکتی برای بیمارستان های سراوان جذب شوند که‌ فرآیند و تشریفات اداری و قانونی این موضوع در حال انجام است.
فرماندار سراوان ادامه داد: شکل گیری دانشگاه علوم پزشکی سراوان از مطالبات و ضرورت‌های شهرستان های حوزه سراوان بزرگ نیز بوده و با راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی و جذب دانشجو، به عنوان مقدمه کار از سال آینده می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌های حوزه بهداشت و درمان این منطقه کمک کند.
وی ضمن تقدیر از اقدامات جهادی مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان سراوان بیان کرد: بر این دیدگاهیم که حفظ بیمارستان رازی و تعمیر و تجهیز و نوسازی این بیمارستان در کنار توسعه و نگهداری مناسب بیمارستان پیشرفته ایرانمهر می‌تواند ۲ بازوی مکمل درمانی سراوان محسوب شود که به حوزه سراوان و شهرستانهای اطراف خدمات درمانی ارائه دهد.

ارسال نظرات