ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۶۴
به گزارش ایسنا: فردخت نام نمایشگاهی است که این روزها به مناسبت ایام شهادت و حزن و اندوه ماه محرم در سراسر کشور در حال ‏برگزاری بوده و محل عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی برای بانوان است. حالا فردخت در مازندران نیز جهت کمک به مشاغل و صنایع خانگی با حمایت بسیج سازندگی و بسیج خواهران سپاه استان ‏مازندران در مصلای ساری دایر شده است.‏
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

در نمایشگاه ساری که به مناسبت هفته‌ عفاف و حجاب با حمایت بسیج سازندگی و بسیج خواهران در سطح سپاه مازندران برپا شده است حدود ۲۵ تولیدکننده‌ صنایع دستی و غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی از نقاط مختلف مازندران حضور دارند.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه کوچکی از همه‌ آن چیزی است که در استان مازندران داریم و امیدواریم که در این ایام استقبال خوبی از آن صورت گیرد و پیش مقدمه‌ای باشد برای اینکه ما رویداد بزرگتری را در استان مازندران راه‌اندازی کنیم.

مسلمی درباره دلایل برگزاری این نمایشگاه گفت: کمک به صنایع خانگی و عرضه پوشاک اسلامی ایرانی که شاید به راحتی در بازار یافت نمی‌شود از دلایل برگزاری نمایشگاه بوده و امیدواریم فضایی فراهم شود که تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی بتوانند بازار خوبی برای خود مهیا کنند و همچنین خریداران آنان را بشناسند و یک جریان دوسویه رقم بخورد.

فرمانده سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد: شاید با این واسطه‌گری و تسهیل‌گری، فضایی فراهم شود تا بشود پوشاک ایرانی اسلامی به راحتی عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

در حاشیه این نمایشگاه نیز رویا جعفری، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران،گفت: در واقع نمایشگاه پوشاک ایرانی با هدف شناسایی تولیدکننده‌های اصلی بنا نهاده شد تا تولیدکنندهای جزئی و سرخوشه‌های اصلی را به هم مرتبط کند.

جعفری در پایان از پتاسیل شناسایی شده در این نمایشگاه و راه‌اندازی نمایشگاه اصلی در سطح استان مازندران طی ۳ ماهه‌ سوم سال جاری خبر داد.

ارسال نظرات