ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۲۷۸
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: ۵۵ پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد که پارک استان سمنان یکی از پنج پارک سطح یک کشور است و بالغ بر ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در این استان زیر پوشش این پارک فعالیت دارند.
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

محسن نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسؤولان پارک علم و فناوری استان با مؤثران شهرستان میامی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان با معرفی پارک استان گفت: در حال حاضر ۵۵ پارک علم و فناوری در سراسر کشور داریم که پارک استان سمنان دراین‌بین یکی از ۵ پارک سطح یک کشور است.

وی افزود: این پارک جامعه وسیعی از صنعتگران و فناوران را در سطح استان تحت پوشش خود دارد و در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در سطح استان سمنان تحت پوشش این پارک هستند.نظری گفت: پارک استان سمنان دارای ۶ مرکز رشد تملیکی در سراسر استان از میامی تا گرمسار است که به فناوران و شرکت‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان به راه‌اندازی مرکز رشد میامی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مرکز رشد میامی با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهرستان میامی فعال هست و به دنبال ظرفیت‌شناسی و توسعه‌ فعالیت این مرکز هستیم.

نظری در ادامه به معرفی بخشی از انواع خدمات مادی و معنوی پارک پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مسوولان و حاضرین در نشست، ابراز امیدواری کرد با همبستگی بیشتر سازمان‌های مؤثر در شهرستان میامی، شاهد شکوفایی بیشتر فناوری و نوآوری در شهرستان میامی باشیم.

این نشست باهدف شناسایی ظرفیت‌های شهرستان میامی، معرفی پارک علم و فناوری استان سمنان، ارائه و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های پارکی و بررسی زمینه‌های توسعه فناوری و نوآوری در شهرستان میامی برگزار شده است.

ارسال نظرات