ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۷۹
استاندار هرمزگان با اشاره به تحویل ۱۲۴ واحدمسکونی مددجویان بهزیستی بر ادامه تکمیل و تحویل مسکن مددجویان تأکید کرد.
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

تکمیل و تحویل مسکن مددجویان ادامه دارد

به گزارش بازار کار ؛ مهدی دوستی استاندارهرمزگان در دیدار با علی‌محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور، تاکید کرد: پیگیری و انجام امور مربوط به بهزیستی اعتقاد ماست و به پیروی از رییس‌جمهور شهید در این مسیر هیچگونه پروتکل برای خدمت‌رسانی نداریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به مصوبات سفر دوم رییس‌جمهور شهید به استان، گفت: براساس تأکید ایشان، بیشترین منابع مسئولیت‌های اجتماعی استان به بخش بهزیستی با اولویت مسکن، هزینه‌های توانبخشی و اورژانس اجتماعی اختصاص یافته است.

دوستی عضویت بهزیستی به‌عنوان عضو ثابت شورای مسکن استان را در همین راستا دانست و افزود: خانه دار شدن مددجویان در دو مسیر پیگیری و انجام شده یکی تکمیل و تحویل خانه‌های معطل مانده که ۱۲۴ واحد تقدیم شده و تکمیل بقیه نیز تا پایان سال محقق می‌شود و دیگر مسیر نیز ثبت‌نام مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن بوده که با مراجعه خانه به خانه پیگیری شده و بیش از ۴۰۰۰ خانوار هم ثبت نام شدند.

 استاندارهرمزگان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت قرارگاه مردم در حوزه درمان‌مددجویان و ارائه بیش از ۲۷۰هزار خدمت درمانی تخصصی بویژه در حوزه دندانپزشکی همچنین درمان رایگان بیش از ۸۰ بیمار در آستانه نابینایی، درخصوص موارد مطرح شده از سوی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از جمله تأمین جهیزیه مددجویان درنوبت ازدواج و شهربازی ویژه، اعلام همکاری کرد.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان بهزیستی کشور بعد از دیدار با استاندار هرمزگان به منظور  رسیدگی به مسائل جامعه هدف، راهی شهرستان‌ رودان شد و این برنامه عصر امروز پیش از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجدقدس بندرعباس برقرار خواهد بود.

ارسال نظرات