ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۸۳
استاندار هرمزگان بر استفاده از منابع خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای سرعت بخشی به احداث مساجد و مدارس در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

ساخت مساجد و مدارس در طرح نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود

به گزرش بازار کار ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ،  در نشست شورای مسکن استان ضمن بررسی روند الحاق زمین به روستاهای استان، گفت: تاکنون به ۳۸۷ روستا زمین الحاق شده است اما هنوز این مشکل در تعدادی از روستاهای استان باقی است و لازم است هر چه سریعتر این موضوع تعیین و تکلیف شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل زیرساخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزود: با توجه به محدودیتی که در منابع داریم برای تکمیل زیرساخت‌ها، نظام اولویت‌ها را تعیین کردیم که ادارات برق و آب باید بر اساس آن عمل کنند.

دوستی ادامه داد: منابع احداث مساجد و مدارس مربوط به محلات در نهضت ملی مسکن باید از محل خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین شود و فرمانداران مکلف هستند که این موضوع را در شهرستان‌ها راهبری کنند.

استاندار هرمزگان گفت: در تمامی شهرستان‌ها و تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن که افراد ملزم بوده‌اند سهمی را پرداخت کنند اما این کار را نکرده‌اند باید سیاست جایگزینی اعمال شود و پروژه‌ها به متقاضیان دیگری تحویل شود.

ارسال نظرات