ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۲۸۶
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بیش از 266 هزار مجوز در حوزه مشاغل خانگی در سه سال گذشته در استان تهران صادر شد.
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «محمد آذر پناه» اظهار کرد: بیش از 266 هزار مجوز در حوزه مشاغل خانگی در سه سال گذشته صادر و همچنین بیش از چهار میلیارد و 630 میلیون ریال تسهیلات قرض‌ الحسنه به متقاضیان کسب و کارهای خانگی اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از اقدامات تحولی دولت حمایت از مشاغل خانگی بود که در حوزه تسهیلات و اعتبار اختصاص یافته عملکرد برجسته ای محقق شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان تهران بیان کرد: مشاغل خانگی طی سال‌های قبل در استان تهران مورد توجه جدی نبود و حتی تا حدودی منزوی بود، ولی این استان در دولت سیزدهم توانست رتبه نخست کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی را به خود اختصاص دهد.

آذرپناه گفت: در دوره سه ساله دولت سیزدهم 266هزار و 58 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در استان تهران صادر شد و بیش از چهار میلیارد و 630 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیش بینی الزامات توسعه استان در میان مدت و بلند مدت اشتغال‌های ایجاد شده در استان تهران در سال جدید بایستی با رویکرد حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان، ارتقای مهارت منابع انسانی متناسب با اقتضائات فناوری و مشاغل خانگی دانش پایه و تلاش در راستای توسعه صادرات محصولات آن‌ها در اولویت نظام اجرایی استان قرار گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تعهد اشتغال استان تهران در سال 1403بیشتر با رویکرد حمایت از اشتعال و کار آفرینی با محوریت تقویت مهارت نیروی کار، شرکت‌های دانش بنیان‌ و مشاغل خانگی دانش پایه پیگیری خواهد شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات