ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۲۹۷
استاندار گیلان گفت: حقوق نیروهای شرکتی آب و فاضلاب باید به طور کامل پرداخت شود.
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

به گزارش بازارکار، اسدلله عباسی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری گیلان با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از اقدامات دولت سیزدهم در سال سه سال گذشته و بعد از شهادت ایشان بیان کرد: برخی از پروژه‌ها مثل تالار مرکزی رشت، هتل حیران و کتابخانه رشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دولت گذشته افتتاح شدند، ولی با نواقصی مواجه بودند که در دولت سیزدهم تمامی نواقص آن برطرف شد.

عباسی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در کشور تا روز تحلیف با قدرت انجام خواهد پذیرفت، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت از عملکرد دولت سیزدهم نهایت تشکر را داشتند و این خدمات باید تا روز تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام شود و هیچ عذری در کوتاهی مدیران پذیرفته نیست.

وی یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را توزیع عادلانه اعتبارات در بین مناطق محروم دانست و بیان کرد: توزیع اعتبارات در استان را بر اساس محرومیت تنظیم کردیم و سه درصد درآمد نفتی مربوط به مناطق محروم است.

استاندار گیلان با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت در دولت سیزدهم، بیان کرد: در سه سال گذشته زمینه بستر برای توسعه اقتصادی و تولید فراهم شده و بسیاری از پروژه‌های زیر ساختی شامل آزاد راه منجیل رودبار، راه‌آهن رشت_کاسپین، پل میدان گیل لاهیجان، پل کابلی آستانه اشرفیه افتتاح شد.

عباسی با بیان اینکه حقوق نیروهای شرکتی آب و فاضلاب باید به طور کامل پرداخت شود، افزود: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خصوصی است و دولت هم برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی مربوط به آب و فاضلاب اقداماتی را انجام داده است.

 به گفته وی طبق آخرین آمار تعداد ۴۵۴ عرصه دولتی در استان شناسایی شده که ۴۱۳ عرصه مستعد قابل واگذاری می‌‌باشد. همچنین از ۳۳۴ مجوز بی‌نام صادر شده بر عرصه‌های شناسایی شده، ۲۰۴ مجوز قابل ارائه به سرمایه‌گذاران می‌باشد.

ارسال نظرات