ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۳۱۳
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از بررسی و تصویب ۱۴ طرح پروژه گردشگری در کمیسیون فنی سرمایه گذاری استان خبر داد.
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش بازارکار، محمود مرادی نراقی گفت: دومین جلسه کمیسیون فنی سرمایه گذاری سال جاری به منظور بررسی ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، برگزار شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: از ۱۵ طرح مطرح شده تعداد ۱۴ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال پیش‌بینی شده ۱۳۷ نفر در جلسه مورد تصویب قرار گرفت.
او گفت: در این جلسه با دستور کار، درخواست‌های صدور مجوز برای اجرای پروژه‌های گردشگری شامل احداث مجتمع آب درمانی، مجتمع‌ گردشگری، هتل، اقامتگاه بومگردی، مرکز تفریحی، سقره خانه سنتی و محوطه گردشگری مورد بررسی اعضا جلسه قرار گرفت که با طرح‌های شهرستانهای محلات، ساوه، تفرش، اراک موافقت شد.
مرادی نراقی با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری با تایید اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زودی آغاز به کار خواهند کرد گفت: امیدواریم با انجام این پروژه‌ها دروازه جدیدی برای گردشگری استان گشوده شود.
او بیان کرد: سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری، ابتدا باید مجوز لازم را از کمیته فنی بگیرند و برای این منظور زمینی را با کاربری مناسب معرفی کنند و در صورت شخصی بودن مالکیت زمین، حتما باید در کمیسیون‌های قانونی مطرح و کاربری گردشگری اخذ کنند، البته نکته حایز اهمیت در اجرای این پروژه‌های گردشگری مباحث زیست‌محیطی است که باید حتما در روند اجرای طرح مدنظر قرار گیرند

برچسب ها:

ارسال نظرات