ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۱۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از تک رقمی شدن نرخ بیکاری این استان پس از هفت سال خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق و روندی صحیح موجب شد تا این اتفاق در هرمزگان رقم بخورد.
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجتبی معین وزیری روز پنجشنبه در این خصوص بیان کرد: با اعلام رسمی مرکز ملی آمار، نرخ بیکاری استان هرمزگان در بهار ۱۴۰۳ با کاهش ۳.۴ درصدی نسبت به بهار سال قبل به عدد ۸.۷ درصد رسید.
به گفته وی: از ابتدای دولت بر اساس یک برنامه مشخص، رسیدن به نرخ بیکاری تک رقمی در استان هدف‌گذاری شد و ایجاد شغل در قالب پروژه‌ها، بنگاه‌ها و مراکز مختلف به صورت هفتگی رصد و عملیاتی شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان افزود : استان هرمزگان بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور را از ابتدای دولت به خود اختصاص داده است که نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و روندی صحیح در این استان است.
به گزارش ایرنا، استان هرمزگان همچنین در بحث احیای واحدهای تولید راکد رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است و به گفته عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان: هرمزگان توانست در دولت سیزدهم و با دستور شهید رئیسی مبنی بر احیا و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، ۷۷۵ واحد تولیدی را مجددا وارد چرخه تولید کند.

برچسب ها:

ارسال نظرات