ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۲۱
استاندار هرمزگان ضمن تأکید بر تمهیدات آموزشی ویژه ۳۰۰ نفر سهمیه معلم بومی بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس، شروع کار آن‌ها در منطقه زمینه ساز رشد و تحول دانست.
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

تقدیر از دانش آموزان المپیادی هرمزگان

به گزارش بازار کار ؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان ؛ در سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهمیت تربیت نیروهای بومی که در سهمیه اختصاصی ۳۰۰معلم برای بشاگرد و جزایرخلیج‌فارس جذب می‌شوند، گفت: دانشگاه فرهنگیان استان درصورت لزوم با استفاده از اساتید مجرب خارج از استان، برنامه آموزشی خاصی برای معلمان در نظر داشته باشد چرا که تحول و رشد این مناطق درگرو آغاز به کار معلمان به‌ویژه در بشاگرد است.

دوستی تمرکز بر کیفیت بخشی سرفصل‌های درسی هنرستان‌های جوار صنایع استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأسیس ۳۰ هنرستان جوار کارخانه و صنایع کار بزرگ دولت در استان است که باهمت مدیران رقم خورده است و اکنون باید با عمق بخشی به آموزش ‌ها این مسیر ادامه یابد و لازم است  موضوع یکسان‌سازی برخی واحدهای درسی هنرستان‌ها در مقاطع دانشگاهی از وزارت علوم بطور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره‌ و تأکید دوباره‌ای بر ضعف استان در میانگین نمرات دانش‌آموزان، ادامه داد: این ضعف جدی باید با هدف‌گذاری سالانه دقیق رفع شود چراکه در سرنوشت و آینده دانش آموزان تأثیر مستقیمی دارد.

استاندارهرمزگان باتوجه به برگزاری کنکور دو روز آتی در استان نیز تأکید داشت با دقت جزئیات سالن‌های برگزاری بررسی شود تا فرزندان استان در آرامش خاطر و محیطی آرام  بتوانند آینده تحصیلات تکمیلی خود را رقم بزنند.

در ابتدای این نشست از دانش‌آموزان المپیادی هرمزگان مبینا خوارزمی و رضا همتی در رشته نانو فناوری و امیرحسین دهقان در رشته اقتصاد و مدیریت و مدیران دبیرستان‌های نمونه دولتی جامعه ‌الصادق۲، تیزهوشان فرزانگان و مرکز استعدادهای درخشان اسدپور به پاس زحمات شان و کسب موفقیت‌های المپیادی قدردانی شد همچنین لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش بعنوان استان برتر نیز به استاندار هرمزگان تقدیم شد.

امضاء تفاهم‌نامه آغاز به کار هنرستان تجارت در استان هرمزگان نیز مابین مدیران آموزش و پرورش، صمت و گمرکات استان به امضاء رسید.

ارسال نظرات