ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۲۶
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، حمایت از تولید داخلی از هر زمان دیگری ضروری‌تر است، گفت: در سه ماهه اول امسال ۳۶۵ فقره مجوز تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی در استان صادر شد.
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

۳۶۵ فقره مجوز تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی صادر شد

به گزارش بازار کاربه نقل از ایرنا، عبدالحمید سرتیپی،  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، روز شنبه، 23 تیرماه، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، حمایت از تولید داخلی از هر زمان دیگری ضروری‌تر است، گفت: در سه ماهه اول امسال ۳۶۵ فقره مجوز تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی در استان صادر شد. 

وی اظهار کرد: بر این اساس ۱۹ همت (۱۹۰هزار میلیارد ریال) سرمایه گذاری برای تاسیس یا توسعه واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی پیش بینی شده است. با تحقق اهداف یاد شده ۱۰ هزار شغل در بخش صنعت و معدن آذربایجان شرقی ایجاد می شود.

سرتیپی، یادآور شد: در دوران سه ساله فعالیت دولت سیزدهم، حدود سه هزار و ۷۰۰ مجوز تاسیس و توسعه صنایع مختلف صادر شده است.

 سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: بیشترین بخش رونق اقتصادی کشور از مسیر رونق تولید است و مصمم هستیم که از فعالان عرصه سرمایه گذاری در تولید حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از جمله مهمترین اهداف حمایت از تولید است، اظهار کرد: با حمایت از تولید زمینه های توسعه آذربایجان شرقی را شاهد باشیم.

سرتیپی با اشاره به اینکه راه اندازی بخش حمایت از سرمایه گذاری در این اداره کل، زمینه‌های رفع مشکل و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: به کارگیری تمام ظرفیت های استانی و کشوری در خصوص تسهیل سرمایه گذاری، جزو برنامه های راهبردی این اداره کل محسوب می شود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ایجاد رقابت پذیری و جذب سرمایه گذاری در استان را جدی تلقی می کنیم و بسته های لازم در این زمینه مهیا خواهد شد.

ارسال نظرات