ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۳۲۹
توسعه همکاری کمیته امداد و جهاددانشگاهی برای ایجاد و توسعه مشاغل جدید و پایدار، در نشست مشترک معاونان و مدیران دو نهاد مورد تاکید قرار گرفت.
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی  استان قم، در این نشست مشترک، همکاری کمیته امداد و جهاددانشگاهی برای ایجاد و توسعه مشاغل جدید و پایدار موردبحث و بررسی قرار گرفت.
یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در این نشست با اشاره بستر و زمینه خوب همکاری جهاددانشگاهی و کمیته امداد گفت: این دو نهاد انقلابی اهداف مشترکی دارند و آن ارایه خدمت به جامعه و توانمندسازی آنهاست.
وی بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک‌نهاد توسعه‌ای در زمینه ارایه خدمات آموزشی حرفه‌ای و باکیفیت، مبتنی بر مشاغل آینده، توسعه زنجیره ارزش‌ها، توسعه مراکز نوآوری و شتاب دهی کسب‌وکار می‌تواند همکاری خوبی داشته باشد.
تلخابی مدیر اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: نهاد انقلابی جهاددانشگاهی فاصله دانش و ایجاد اشتغال را به حداقل رسانده است و توانسته در ایجاد و توسعه اشتغال به‌ویژه اشتغال دانش آموختگان بسیار موفق عمل کند.
وی ادامه داد: با توجه به تحولات بازارکار و تغییرات شغلی با توجه به توسعه مشاغل آینده نیازمند همکاری، مساعدت و توان جهاددانشگاهی هستیم.
مدیر اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان؛ معرفی دوره های آموزشی در حوزه کسب و کار، دوره های انگیزشی و ورود مددجویان به دوره های مجازی را از دیگر اولویت های این نهاد در حوزه آموزش و توسعه اشتغال ویژه مددجویان عنوان کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات