ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۳۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۳۵۲ نفر جذب شوند که از این تعداد ۳۲۷ نفر آنها پرستار خواهند بود.
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵

دکتر مهدی احمدی نژاد اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و در دولت شهید آیت الله رئیسی، زمانی که کار را آغاز کردیم، شکواییه‌ای درباره کمبود پرستار و کار طاقت‌فرسای پرستاران وجود داشت که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد نسبت پرستار به تخت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار کم و حتی از میانگین کشوری هم پایین‌تر بوده و با استاندارد کشوری فاصله داشت.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۴۰۱ در زمینه نسبت پرستار به تخت در میان ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۵۰ بود.
احمدی نژاد بیان کرد: همچنین توزیع نیروهای پرستار در برخی از بیمارستان‌های دولتی دانشگاه نیاز به برنامه‌ریزی مجدد و بازتوزیع داشت که این اقدام نیز انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مشکلات این حوزه با مسئولان استان و وزارتخانه مطرح شد و به دلیل شرایط خاص منطقه و دانشگاه کرمان به عنوان محور قطب هشت، معاون توسعه به همراه مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از ظرفیت های دانشگاه بازدید کردند و قول مساعد در راستای رفع این مشکلات دادند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، وی گفت: با پیگیری های انجام شده، ظرفیت بسیار خوبی برای جذب این تعداد نیروی جدید داده شد که در چندین سال اخیر بی سابقه بوده امیدوارم با جذب این تعداد نیرو و همچنین توزیع عادلانه نیرو در بیمارستان‌ها و بخش‌ها، فشار کاری کادر درمان کمتر شود و با ابلاغ دستورالعمل فوق العاده خاص(ترمیم حقوق) در ماه جاری و همچنین اصلاح نحوه محاسبه اضافه کار در ماه‌های آینده که توسط وزارت بهداشت در حال پیگیری است، موجب دلگرمی و رضایتمندی پرستاران زحمتکش شده و از طرفی کیفیت ارائه خدمت به مردم نیز افزایش یابد.

ارسال نظرات