ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۳۴۴
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در نشست هم اندیشی با شرکای اجتماعی وزارت کار در استان، تشکلات کارگری و کارفرمایی را بازوان توانمند وزارت کار خواند و گفت: تعامل مناسب با شرکای اجتماعی، ایجاد بستر های اشتغال و صیانت از نیروی کار از مهمترین اولویت ها و اهداف وزارت کار است.
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» در این نشست که با حضور  محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی و بهزیستی، با بیان اینکه تعامل با شرکای اجتماعی وزارت کار موجب امنیت شغلی، رونق تولیدات داخلی و بهبود فضای کسب و کار می شود، اظهار کرد: همدلی و همکاری بسیار خوبی بین مدیران شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان وجود دارد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان سازمان تامین اجتماعی را نهادی تاثیرگذار در خدمت رسانی به جامعه خواند که در آن حوزه های درمان و مستمری بگیری و بازنشستگی به کارگران و خانواده‌های آنان ارائه خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: در استان کردستان بیش از ۲۳۰ هزار نفر بیمه شده اصلی وجود دارد که ۴۱ درصد از جمعیت این استان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه امروز کشور ایجاد اشتغال پایدار و حفظ اشتغال موجود است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی خواست با تعامل و تلاش روز افزون بسترهای ایجاد اشتغال را در استان فراهم کنند.

پیشکاری از تعامل نماینده مردم شهرستان سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تشکلات کارگری و کارفرمایی، بازنشستگان، تعاونگران و شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان قدردانی کرد و خواستار تداوم این تعامل با جامعه کار و تولید استان شد.
وی گفت: با توجه به نقش و جایگاه تشکلات کارگری و کارفرمایی کردستان در کشور و حضور نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، این تعامل و همکاری می تواند نقش بسزایی در ایجاد فرصت های شغلی و رفع مشکلات جامعه کار و تولید استان ایجاد نماید.

برچسب ها:

ارسال نظرات