ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۴۸۷
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در طول سه ماهه گذشته بر اساس اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، یک‌هزار و ۲۴۲ نفر در حوزه اصناف استان آذربایجان غربی دارای شغل شدند.
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

صابر پرنیان در گفت و گو با ایسنا افزود: در طول سه ماهه گذشته ۳هزار و ۴۵۱ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه در سه ماهه گذشته تعداد ۷۰ فقره پروانه کسب صنفی ایثارگری در صمت استان صادر و تحویل متقاضیان گردیده است افزود: از مجموعه ۳ هزار و ۴۵۱ فقره پروانه کسب صادره، ۵۸۴ فقره در حوزه صنوف تولیدی، ۱ هزار و ۹۶۶ فقره در حوزه صنوف توزیعی، ۴۴۶ فقره در حوزه صنوف خدماتی و ۴۵۵ فقره نیز در حوزه خدمات فنی می باشد.
پرنیان از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی که مهلت قانونی آنها به پایان رسیده خبر داد و گفت: براساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی آن، برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی به ریاست سازمان های صنعت، معدن و تجارت به صورت الکترونیکی برگزار می شود که بر این اساس در سه‌ماهه سال ۱۴۰۳، انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی آذربایجان غربی برگزار، رییس و اعضای هیات مدیره آنها معرفی و پروانه فعالیت آنها صادر شد.
پرنیان با اشاره به رشد ۱۷۵ درصدی در صدور کارت‌های بازرگانی خاطرنشان کرد: طی ۳ماهه نخست سال جاری برای تسهیل صادرات و واردات در استان یک‌هزار و ۱۷۵ فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است همچنین در بخش کارت های پیله وری ۱۰۹ فقره و مرزنشینی ۱۱هزار و ۲۱۴ فقره کارت جدید صادر و یا تمدید شده است که صدور کارت های بازرگانی و مرزنشینی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به ترتیب ۲.۷ و ۵ برابر رشد داشته است.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده برای واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور ۱۵۷ فقره ارز تخصیص یافته است.

برچسب ها:

ارسال نظرات