ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۵۴۰
مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری سیستان و بلوچستان:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باید زمینه‌ای فراهم آوریم تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار و مجاورت اماکن تاریخی و باستانی تعریف شود.
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

بتول دانش شهرکی امروز پنجشنبه در شورای گردشگری افزود: اگر بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به گونه‌ای تعریف کنیم که در کنار و مجاورت اماکن و ابنیه های تاریخی و باستانی باشد و این فرصت‌ها را به بخش خصوصی معرفی کنیم اقدامی بسیار ارزشمند و مهم است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان افزود: این فرصت‌ها و بسته‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم بخش خصوصی راغب به سرمایه‌گذاری شود و هم در راستای حفظ، مرمت و بهسازی بناها و محوطه های باستانی و تاریخی نیز اقدام کنند.
وی ادامه داد: به منظور تحقق این امر مهم باید مشوق‌هایی را برای بخش خصوصی تعریف کنیم تا ضمن سرمایه‌گذاری های استانی و ملی، این ابنیه ها نیز حفظ شوند و میراث پیشینیان ما نیز به سلامت به نسل آینده منتقل شود.
به گفته شهرکی، راه‌اندازی انجمن خیرین میراث‌فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان اقدامی تحسین برانگیز است و ما نیز به طول کامل از آن حمایت می‌کنیم و از همه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که یک ظرفیت بسیار خوب محسوب می‌شود نیز دعوت می‌کنیم تا این انجمن را مورد حمایت خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: می‌توان با تشکیل کارگروه های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در روند اقدامات انجمن خیرین میراث فرهنگی را در استان سرعت بخشیم.

ارسال نظرات