ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۵۴۱
ایسنا/خراسان رضوی کاهش قیمت نهاده‌ها موجب شد در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ با افزایش ۱۵ درصدی جوجه‌ریزی تلاطم بازار در کاشمر مدیریت شود.
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

کاظم قربان پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  کاشمر ۲۸ تیرماه در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۵ درصدی جوجه‌ریزی نسبت به ۴ ماهه ابتدایی سال گذشته خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری مسئولین و تولیدکنندگان از ابتدای امسال تاکنون حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ جوجه‌ریزی در ۴۶ دوره پرورش انجام شده است، افزود: شهرستان کاشمر دارای ۴۴ واحد پرورش مرغ گوشتی است که خوشبختانه تمامی این واحدها فعال بوده و در ماه‌های اردیبهشت و خردادماه بیشترین جوجه‌ریزی را انجام داده‌اند.

مدیر جهادکشاورزی کاشمر در ادامه کاهش قیمت نهاده‌ها و قیمت جوجه یک روزه را مهمترین عامل افزایش جوجه‌ریزی دانست و بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و همکاری مسئولان شهرستان و استان و همچنین رفع موانع بهره‌برداران شاهد افزایش تولید در بخش کشاورزی باشیم.

بارگیری و تخلیه به موقع واحدهای مرغداری، زنجیره تولید مرغ در شهرستان و همچنین همکاری اتحادیه و تشکل‌های مربوطه و مرغداران شهرستان از جمله عوامل افزایش جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ عنوان شده است.

ارسال نظرات