ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۹۵۴۸
پزشکیان در دیدار بازاریان و کسبه تهران:
برخی از کسبه از رئیس جمهور منتخب خواستند تا از تجربه کسبه استفاده کند. پزشکیان گفت: من اینجا آمدم خدمت شما و برای رای که نیامدم، این نهضت ادامه داد و قطعاً مملکت را تولید کننده اداره می‌کند و وظیفه ما این است که بستری فراهم کنیم تا شما کارتان را درست انجام دهید.
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش بازارکار از جماران؛ رئیس جمهور منتخب با حضور در مراسم عزاداری دوازدهم محرم بازاریان، بی‌واسطه، دغدغه‌های شماری از کسبه و نمایندگان بازار تهران را شنید.
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب با حضور در مراسم عزاداری روز دوازدهم محرم بازاریان، بی‌واسطه، دغدغه‌های شماری از کسبه و نمایندگان بازار تهران را شنید.
برخی از کسبه از او خواستند تا از تجربه کسبه استفاده کند. پزشکیان گفت: من اینجا آمدم خدمت شما و برای رای که نیامدم، این نهضت ادامه داد و قطعاً مملکت را تولید کننده اداره می‌کند و وظیفه ما این است که بستری فراهم کنیم تا شما کارتان را درست انجام دهید.
وی افزود: اداره کشور در گرو رونق بازار و تولید است و ما مشکل بازار را مشکل کشور می‌دانیم و برای حل این مشکلات تلاش خواهیم کرد. اگر شما کار را درست انجام دهید و بازار رونق داشته باشد و خرید و فروش و تولید برقرار باشد، مملکت خوب اداره می‌شود؛ ولی اگر اینجا (بازار) مشکل داشته باشد، مملکت مشکل خواهد داشت.
رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: در نتیجه هر کاری از دست ما بر بیاید که روند و کار شما را تسهیل کنیم که راحت‌تر به امور خود بپردازید، ان‌شاء‌الله این کار را خواهیم کرد. دولت چهاردهم وظیفه خود می‌داند که تسهیل امور را برای رونق تولید در دستور کار قرار دهد. دولت چهاردهم تلاش می‌کند تا تمامی مشکلات موجود بر سر راه اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
وزیرکار دولت چهاردهم ازنظرشما چه ویژگی شاخصی باید داشته باشد؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر