ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۵۷۷
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ضروری است مدیران دستگاه‌های مسوول، فرآیند سرمایه گذاری در استان را کوتاه و تسهیل کنند.
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی تسهیل شود

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه 28 تیرماه، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه ضروری است مدیران دستگاه‌های مسئول، فرآیند سرمایه گذاری در استان را کوتاه و تسهیل کنند، گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بالاترین نهاد تصمیم گیری برای توسعه استان به شمار می‌رود.

وی افزود: طرح‌ها و درخواست‌هایی که توسط دستگاه‌ها برای تصویب به این شورا آورده می‌شود، از قبل باید به اعضای جلسه ارائه شود تا با مطالعه و اعمال نظرات کارشناسی لازم، رای گیری انجام شود.

محمدی ادامه داد: طرح‌هایی که در شورای برنامه ریزی استان به تصویب می‌رسند، به ویژه در حوزه تولید و صنعت، باید با جدیت پیگیری شود تا به سرانجام رسیده و منجر به اشتغال شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، با انتقاد از طولانی شدن فرآیند برخی استعلامات در صدور مجوزها، گفت: متاسفانه برخی استعلامات چندین ماه طول می‌کشد و این امر باعث دلسردی سرمایه گذاران می‌شود. 

ارسال نظرات