ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۵۸۰
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان "عضو شورای هماهنگی نکوداشت هفته تعاون" تعیین گردید.
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

به گزارش بازارکار، متن حکم بدین شرح است:
معرفی الگوی تعاون و تعاونی های الگو و ظرفیت های بخش تعاون کشور به سیاستگذاران و آحاد جامعه، از جمله روش های ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی و ترغیب تعاونگران جهت توسعه بنگاه های تعاونی است. از این رو برگزاری آیین هفته تعاون به خصوص در سال جاری که با شعار " جهت تولید با مشارکت مردم " نامگذاری گردیده است، فرصتی مغتنم برای تحقق شعار سال با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی بخش تعاون می باشد. لذا به منظور راهبری موثر برنامه های هفته تعاون و برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ترویجی به موجب این حکم جنابعالی به عنوان "عضو شورای هماهنگی نکوداشت هفته تعاون" تعیین می گردید.
انتظار می رود با استعانت از خداوند منان و بکارگیری توانایی، تخصص و تجربه خود در زمینه مدیریت رویدادهای ملی و بهره گیری از ظرفیت واحدهای تحت امر و همچنین همکاری و هماهنگی با معاون محترم امور تعاون و رئیس شورای سیاستگذاری هفته تعاون، شاهد برگزاری هرچه مطلوبتر این برنامه در ستاد و ادارات استانی باشیم.
                                                                                                                             سید صولت مرتضوی 

ارسال نظرات