تازه ها
فروشگاههای زنجیرهای اقساط مارکت در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند.
کارشناس بازاریابی و فروش سازمانی
مهارتهای مورد نیاز:
کارشناس بازاریابی و فروش B2B وظیفه بازاریابی، ارزیابی، عقد قرارداد و ترغیب به فروش فروشگاههایی که تقاضای نمایندگی فروش اقساطی را دارند تا بتوانند از خدمات ویژه شرکت و تسویه نقدی فروش اقساطی فروشگاهها که منجر به افزایش فروش آنها میشود استفاده کند.
مهارتهای تخصصی:
- نرمافزار دیدار
- Microsoft Excel
- Microsoft word
- Microsoft dynamics
- Microsoft PowerPoint
مهارتها فردی:
- برقراری ارتباط مؤثر با سازمان و همکاران
- توانمند در بازاریابی و کشف فروشگاه جدید و جواب تلفنی آنها
- دارای مهارت فن بیان و برقراری ارتباط مؤثر در مذاکرات حضوری، آنلاین و تلفنی
- یادگیرنده، مسئولیتپذیر، منظم، انعطافپذیری در محیط، دارای قدرت تحلیل
- توانایی برنامهریزی و ارائه گزارشهای منظم و مدون
سابقه فعالیت در حوزه فروش اقساطی، لندتک، BNPL و لیزینگ امتیاز محسوب میشود.
پشتیبان نرمافزار
شرح موقعیت شغلی:
- پاسخگویی به مشکلات اعلامشده توسط کاربران به شکل تلفنی یا remote
- پیگیری مشکلات نرمافزاری کاربران از تمامی واحدهای مرتبط تا حصول نتیجه
- تعریف کاربریها، ثبت و تغییرات دسترسی و تمام موارد مرتبط به نرمافزار
- آمادهسازی گزارشهای درخواستی کاربران از نرمافزار
شرایط احراز:
- داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای: مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، صنایع، علوم پایه
- تجربه کار مرتبط با نرمافزارهای سازمانی
- آشنایی با SQL Server
- تسلط مناسب بر نرمافزارهای آفیس
- مهارتهای حل مسئله و ارائه راهحل مناسب
- مهارت ارتباطی مناسب در پاسخگویی و انتقال آموزش
- داشتن روحیه کار تیمی
- مسئولیتپذیر و متعهد
سرپرست عملیات
مهارتهای تخصصی:
- توانمند در برقراری ارتباط مؤثر، توانایی تصمیمگیری سریع، توانایی تجزیهوتحلیل گزارشهای فروش یا فعالیت، تجزیهوتحلیل
- اطلاعات و ارزیابی نتایج برای انتخاب بهترین راهحل و حل مشکلات t کنترل پروژه و اعتبارات
- تسلط به TSQL
- تسلط به Microsoft Access
- تسلط به Microsoft Excel
- تسلط به Microsoft Excel
مدیر مالی و حسابداری ترجیحا آشنا به حوزه لندتک و BNPL
مهارتهای تخصصی:
- سابقه کار مدیریت مالی حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشتههای مدیریت مالی یا ریاضی و آمار ارائه مشاوره مالی به مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره
- تسلط کامل به قوانین کار، تأمین اجتماعی، مالیات، تجارت و اظهارنامه مالیاتی
- پاسخگویی به کلیه نهادهای نظارتی و کنترلی داخلی و خارجی سازمان از قبیل سازمان حسابرسی، دیوان محاسبات، حسابرسی داخلی، سازمان بازرسی کل کشور و غیره
- مشارکت در تبیین اهداف، استراتژیها و خطمشیهای مالی شرکت و تصویب مقررات و اجرای ضوابط اجرایی مربوطه
- نظارت عالیه بر مدیریت و مسئولیت بخش مالی از طریق کنترل کلیه تراکنشهای مالی، برنامهریزی، همکاری در سیاستگذاری، اجرا و کنترل کلیه عملیات و فرآیندهای مالی شرکت و انطباق با استانداردها و تکالیف قانونی
- نظارت عالیه بر تهیه و ثبت دفاتر قانونی، صورتهای مالی اساسی و ارائه گزارشهای فصلی و اظهارنامهها به منظور پاسخگویی به حسابرسان مستقل، سازمان مالیاتی، بیمه و سایر ارگانهای ذیربط
- نظارت عالیه بر بودجهبندی و پیشبینی گردش جریان نقد به صورت مستمر و بهینهسازی و برنامهریزی هزینهها در راستای افزایش بهرهوری منابع مالی
- حصول اطمینان از محاسبه و پرداخت صحیح و به موقع حقوق و مزایای کارکنان
- ارزیابی، برنامهریزی و پیگیری برنامههای تأمین مالی شناسایی و تعدیل اثر ریسکها به منظور اطمینان از استمرار عملکرد و اثربخشی هزینههای مالی
- تهیه و نظارت بر قراردادهای کسبوکار از نظر مالی و حقوقی به منظور رعایت قوانین و حفظ منافع سهامداران
- ثبت و نگهداری آمار و اطلاعات کلیه داراییهای شرکت به منظور اطمینان از مدیریت صحیح اموال و داراییها
- ارائه گزارشهای مدیریتی و داشبوردهای مدیریتی جهت تصمیم سازی برنامهها و فعالیتهای کسبوکار، همکاری در فرآیند حسابرسیهای سالیانه، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، گزارشهای فصلی و ارزشافزوده
- شرکت در جلسات رسیدگی و دفاع در موضوعات مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی
- حصول اطمینان از وصول مطالبات، وجود نقدینگی در خزانه و موجودی سازمان، تأمین بودجه، تنخواهگردان واحدها و سایر هزینههای شرکت
- نظارت عالیه بر نحوه پرداخت و تسویهحسابها و سرمایهای منعقده در شرکت و نظارت مستقیم بر پرداختهای جاری و حصول اطمینان از صحت پرداختهای صورت گرفته
علاقهمندان و واجدین شرایط میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل INFO@IRANTRB.COM ارسال کنند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات