ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۶۵۱
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقساط مارکت در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس بازاریابی و فروش سازمانی

مهارت‌های مورد نیاز:

کارشناس‌ بازاریابی و فروش B2B وظیفه بازاریابی، ارزیابی، عقد قرارداد و ترغیب به فروش فروشگاه‌هایی که تقاضای نمایندگی فروش اقساطی را دارند تا بتوانند از خدمات ویژه شرکت و تسویه نقدی فروش اقساطی فروشگاه‌ها که منجر به افزایش فروش آنها می‌شود استفاده کند.

مهارت‌های تخصصی:

  • نرم‌افزار دیدار
  • Microsoft Excel
  • Microsoft word
  • Microsoft dynamics
  • Microsoft PowerPoint

مهارت‌ها فردی:

  • برقراری ارتباط مؤثر با سازمان و همکاران
  • توانمند در بازاریابی و کشف فروشگاه جدید و جواب تلفنی آنها
  • دارای مهارت فن بیان و برقراری ارتباط مؤثر در مذاکرات حضوری، آنلاین و تلفنی
  • یادگیرنده، مسئولیت‌پذیر، منظم، انعطاف‌پذیری در محیط، دارای قدرت تحلیل 
  • توانایی برنامه‌ریزی و ارائه گزارش‌های منظم و مدون

سابقه فعالیت در حوزه فروش اقساطی، لندتک، BNPL و لیزینگ امتیاز محسوب می‌شود.

پشتیبان نرم‌افزار

شرح موقعیت شغلی:

  • پاسخگویی به مشکلات اعلام‌شده‌ توسط کاربران به ‌شکل تلفنی یا remote
  • پیگیری مشکلات نرم‌افزاری کاربران از تمامی واحدهای مرتبط تا حصول نتیجه
  • تعریف کاربری‌ها، ثبت و تغییرات دسترسی و تمام موارد مرتبط به نرم‌افزار
  • آماده‌سازی گزارش‌های درخواستی کاربران از نرم‌افزار 

شرایط احراز:

  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های: مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، صنایع، علوم پایه
  • تجربه کار مرتبط با نرم‌افزارهای سازمانی
  • آشنایی با SQL Server
  • تسلط مناسب بر نرم‌افزارهای آفیس
  • مهارت‌های حل مسئله و ارائه راه‌حل مناسب 
  • مهارت ارتباطی مناسب در پاسخگویی و انتقال آموزش
  • داشتن روحیه کار تیمی
  • مسئولیت‌پذیر و متعهد

سرپرست عملیات

مهارت‌های تخصصی:

  • توانمند در برقراری ارتباط مؤثر، توانایی تصمیم‌گیری سریع، توانایی تجزیه‌وتحلیل گزارش‌های فروش یا فعالیت، تجزیه‌وتحلیل
  • اطلاعات و ارزیابی نتایج برای انتخاب بهترین راه‌حل و حل مشکلات t کنترل پروژه و اعتبارات
  • تسلط به TSQL
  • تسلط به Microsoft Access
  • تسلط به Microsoft Excel
  • تسلط به Microsoft Excel

مدیر مالی و حسابداری ترجیحا آشنا به حوزه لندتک و BNPL

مهارت‌های تخصصی:

  • سابقه کار مدیریت مالی حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت مالی یا ریاضی و آمار ارائه مشاوره مالی به مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره
  • تسلط کامل به قوانین کار، تأمین اجتماعی، مالیات، تجارت و اظهارنامه مالیاتی
  • پاسخگویی به کلیه نهادهای نظارتی و کنترلی داخلی و خارجی سازمان از قبیل سازمان حسابرسی، دیوان محاسبات، حسابرسی داخلی، سازمان بازرسی کل کشور و غیره
  • مشارکت در تبیین اهداف، استراتژی‌ها و خط‌مشی‌های مالی شرکت و تصویب مقررات و اجرای ضوابط اجرایی مربوطه
  • نظارت عالیه بر مدیریت و مسئولیت بخش مالی از طریق کنترل کلیه تراکنش‌های مالی، برنامه‌ریزی، همکاری در سیاست‌گذاری، اجرا و کنترل کلیه عملیات و فرآیندهای مالی شرکت و انطباق با استانداردها و تکالیف قانونی
  • نظارت عالیه بر تهیه و ثبت دفاتر قانونی، صورت‌های مالی اساسی و ارائه گزارش‌های فصلی و اظهارنامه‌ها به منظور پاسخگویی به حسابرسان مستقل، سازمان مالیاتی، بیمه و سایر ارگان‌های ذی‌ربط
  • نظارت عالیه بر بودجه‌بندی و پیش‌بینی گردش جریان نقد به صورت مستمر و بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی هزینه‌ها در راستای افزایش بهره‌وری منابع مالی
  • حصول اطمینان از محاسبه و پرداخت صحیح و به موقع حقوق و مزایای کارکنان
  • ارزیابی، برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌های تأمین مالی شناسایی و تعدیل اثر ریسک‌ها به منظور اطمینان از استمرار عملکرد و اثربخشی هزینه‌های مالی
  • تهیه و نظارت بر قراردادهای کسب‌وکار از نظر مالی و حقوقی به منظور رعایت قوانین و حفظ منافع سهامداران
  • ثبت و نگهداری آمار و اطلاعات کلیه دارایی‌های شرکت به منظور اطمینان از مدیریت صحیح اموال و دارایی‌ها
  • ارائه گزارش‌های مدیریتی و داشبوردهای مدیریتی جهت تصمیم سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های کسب‌وکار، همکاری در فرآیند حسابرسی‌های سالیانه، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، گزارش‌های فصلی و ارزش‌افزوده
  • شرکت در جلسات رسیدگی و دفاع در موضوعات مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی
  • حصول اطمینان از وصول مطالبات، وجود نقدینگی در خزانه و موجودی سازمان، تأمین بودجه، تنخواه‌گردان واحدها و سایر هزینه‌های شرکت
  • نظارت عالیه بر نحوه پرداخت و تسویه‌حساب‌ها و سرمایه‌ای منعقده در شرکت و نظارت مستقیم بر پرداخت‌های جاری و حصول اطمینان از صحت پرداخت‌های صورت گرفته

علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل INFO@IRANTRB.COM ارسال کنند.

ارسال نظرات