ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۶۹۹
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت منطقه ۶ عملیاتی گاز در راستای تعاملات علمی، پژوهشی و آموزشی خبر داد.
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت منطقه ۶ عملیاتی گاز هرمزگان

به گزارش بازار کار ؛ دکتر احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: از ظرفیت جهاد دانشگاهی کشور با توجه به داشتن پژوهشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی و انجام پروژه‌های متعدد در حوزه نفت، گاز و انرژی جهت رفع نیازهای استان اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌هایی به منظور همکاری‌های مشترک فی مابین جهاد دانشگاهی و صنایع و دستگاه‌های اجرایی مختلف جهت حل مسائل در حال اجرا و انجام است، گفت: گسترش ارتباط جهاد دانشگاهی با جامعه و صنعت از اهداف کاری معاونت پژوهش، آموزشی و فناوری این مجموعه است.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، اظهار کرد: سیاست و رسالت کاری این مجموعه، گسترش نقش دانشگاه‌ در کاستن نظام مسائل استان‌ است؛ در همین راستا، جهاد دانشگاهی کارها و مشکلات بر زمین مانده را با استفاده از  توانمندی‌های خود با حداکثر کوشش در دستور کار قرار داده است.

مهندس رفیعی، مدیرعامل منطقه ۶ عملیاتی گاز هرمزگان نیز در این نشست، بر این نکته تصریح کرد: «با بهره‌گیری از توانمندی‌های جهاددانشگاهی شاهد هم‌افزایی و تعالی در مجموعه خواهیم شد».

رفیعی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌ها به منظور توسعه همکاری حوزه‌های مختلف اجتماعی، توسعه فناوری، صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار بررسی می‌شوند و پس از تأیید اجرا خواهند شد.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد شامل تبادل دانش، برگزاری همایش‌ها و ایجاد برنامه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی مشترک است.

ارسال نظرات