ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۲۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای یک غرفه متخلف عرضه‌کننده سوهان در این استان خبر داد.
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

به گزارش بازارکار، تقی حسام در این زمینه افزود: پرونده تخلفات رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و گران‌فروشی انواع سوهان یک غرفه مجتمع بین راهی به ارزش یک میلیارد و ۹۹ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی به پرونده به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام گران‌فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف گران‌فروشی محکوم کرد.

به گفته وی، شعبه همچنین برای تخلف رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، غرفه خاطی را به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسام گفت: با گزارش بازرسان اداره کل صمت پیرامون عرضه و فروش انواع سوهان در این غرفه بیش از نرخ‌های تعیین شده و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، پرونده این تخلفات برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال شد.

ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کشف و ضبط ۲ تُن خمیر اسکلت مرغ غیربهداشتی از یک شرکت تولید موادغذایی خبر داد.

وی افزود: در گشت مشترک امروز تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی از یک شرکت تولید موادغذایی سوسیس و کالباس در شهرک صنعتی شکوهیه قم، ۲ هزار کیلوگرم خمیر اسکلت مرغ غیربهداشتی ضبط و معدوم شد.

ارسال نظرات