ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۷۳۲
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، اقدام‌های نظارتی درحوزه سلامت را مورد توجه قرار داد و گفت: اصلاح فرآیند بازرسی و افزایش تعداد نیروها جهت نظارت بر کالاهای سلامت محور در این راستا صورت گرفته است.
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش بازارکار، هدی ابوالحسنی روز دوشنبه در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تالار امام جواد(ع) استانداری قم افزود: امسال با حضور نیروهای توانمند و متعهد، تعداد بازرسی‌هایمان افزایش پیدا کرده‌است.

وی با اشاره به کشف ۱۰ محموله کالای قاچاق سلامت محور در این استان، مدت زمان این کشفیات را مربوط به ابتدای امسال تا پایان خردادماه عنوان کرد.

وی  ۲ مورد از این کشفیات مربوط به تجهیزات پزشکی و یک مورد را دیگر از این کشفیات را مرتبط با داروی قاچاق ذکر کرد و اضافه کرد: یک مورد از کشفیات نیز مربوط به کالاهای آرایشی و بهداشتی است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، همچنین گفت: هشت مورد از کشفیات صورت گرفته نیز مربوط به حوزه طبیعی سنتی شامل مکمل‌های قاچاق، متادون و فرآورده‌های مخدر می‌باشد.

ابوالحسنی ادامه داد: عطاری‌ها صرفا مجاز به فروش گیاهان دارویی هستند و داروخانه‌ها، تنها مرجع قانونی و مجاز برای فروش محصول‌های دارویی و مکمل‌های غذایی و آرایشی و بهداشتی هستند که آن هم، باید برچسب اصالت داشته باشند.

ارسال نظرات